Jeg er hoppende glad!

Fikk nettopp telefon fra skeidar – de ringte og sa at møblene fra Boconcept er kommet ! Hipp hurra!
Vi ble jo fortalt senest i går at møblene ble forsinket pga transport streiken – men heldigvis for oss, så var de kommet likevel!

ÅÅ – jeg får ikke sagt hvor mye jeg gleder meg!
Så i ettermiddag blir det montering av seng og diverse, før jeg skal ha personalmøte med søteste jentene !
Men først ..
Skal jeg male litt !

Jeg skal prøve å få lagt ut bilder av sengen senere i kveld..
Visst dere vil se da ?

Stor klem Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg