Jeg er frelst.

Etter 7 år uten trening, tror jeg endelig jeg har funnet den perfekte treningen for meg! Zumba var helt RÅTT!! Og absolutt noe jeg skal fortsette med. Dere burde virkelig prøve det, om dere ikke allerede har gjort det.
Plutselig var timen over, tiden flyr når man har det gøy. Dette gikk som en drøm! Jeg skal allerede på min andre time på torsdag! Og til dere som bor i Ålesund, ta en prøvetime hos Roberta på Fitness & Fashion i gågata, hun er råflink! Torsdag kl 18.00 er neste – komkomkom!


I farta!


Malene og Tone var også med!

Julekalenderen er selvfølgelig på plass, lenge leve barnsligheten.
Og tusen takk til lille Sander og svigerfar som kom med den til meg.

Jeg gleder meg allerede til luke nr 1… Hihi.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg