Jeg er et slakt!

Hei mine kjære søte lesere! GURI MALLA så gøy at jeg har fått så mange kommentarer på konkurransen! Wiii, blir helt giret jeg. Skal kåre 5 vinnere i kveld, må ha litt hjelp fra kjæresten. Nå kom jeg nettopp hjem, etter enda noen timer jobbing. Alt måtte jo ryddes vekk igjen også, så vi har fått svettet noen timer i dag også. Så etter 71 timer med jobbing på 4 (og en halv) dag, ser jeg slik ut.

Hehe, tror jeg kunne trenge ett par timer med søvn. Men det har jeg ikke tid til, føler jeg kaster vekk dagen om jeg sover. Så på planen nå står, mousakka, film, blad, godteri og min bestevenn – sofaen. Dette kan jeg like.
Åh, jeg glemte en viktig ting. DUSJ. Og det skal bli en lang en. Føler meg som en gris i grisebinge, så her skal det skrubbes!

Håper dere har det fint.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg