Jeg elsker SOLA.

God morgen! FOR en dag. Blå himmel så langt øyet kan se. Jeg er skikkelig sliten etter uken, så jeg har planer om å slappe av, og late meg på terassen. I går hadde vi det kjempe hyggelig, men jeg og Rolf Ivar tok til fornuften og dro hjem fra byen i 2 tiden, så da ranglet vi ikke så alt for mye. Dvs, formen er på TOPP!

Gooood morgeeeeen!

Bikini fra Gina Tricot.

Nå skal jeg nyte denne deilige oste omeletten.

Og etterpå, skal jeg trykke i meg disse…

Neida, ikke alle…. Hihi.

Oppskrift på omelett.

2 egg
Ca 1,5 dl melk
Salt & Pepper
Ost

Pisk eggene og melken sammen, ha oppi salt & pepper.
La stekpannen bli varm før du har i omelettrøren.
Når omeletten har "stivnet" kan du legge på osten, og brette den sammen på midten.
Stek den en stund til osten har smeltet, og nyt.

Mmm, jeg GLEDER meg. Nå er det ut i solen.

Ha en STRÅLENDE dag.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg