Jeg elsker å stå opp midt på natten.

Jeg er stuptrøtt, men likevel så ivrig, fordi jeg gleder meg sånn til reisen! Selv om det er mange timer med fly, så er det jaggu verdt det! Gjesp. Dere ligger nok og drømmer søtt i sengene deres på denne tiden av døgnet, men tenkte jeg ville si hei til dere likevel.

Dere skal få full oppdatering så snart vi har kommer oss til Playa Del Carmen!

Håper dere får en kjempe fin dag, og lykke til til dere som begynner på skolen idag! Jippi.

Snakkes kjære lesere, setter pris på dere!

Adios Amigos! Snakkes fra Meeeexicoo!!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg