Jeg ble blåst av banen!

Her sitter jeg da, og har enda ikke kommet meg over lørdagens hendelse ♥ Jeg brukte hele dagen både på lørdag, og igår for å ta det innover meg og enda klarer jeg ikke slippe tanken og følelsene!

Jeg ble overrasket! Tatt på senga, blåst av banen. Alt som er! Jeg har aldri blitt overrasket på den måten før. Så CREDS til Maria & Henriette som klarte å lure en luring for første gang. Eller gjorde de egentlig det…? Joooooo. La meg forklare..

For lenge siden fikk jeg beskjed av Maria om å holde av hele lørdag den 27/1 til henne. Da skulle jeg og hun gjøre noe skikkelig hyggelig sammen og feire bursdagen min på forskudd (siden hun er i Thailand når jeg faktisk har bursdag) … Ja ja ja, tenkte jeg! Superkos! Dagene har gått og innimellom har hun sagt at jeg må pynte meg litt til den lørdagen (som nå er over da.. Men dere skjønner)

Jeg har ikke tenkt så mye mer over det annet enn at jeg husker hun sa at Henriette ikke kunne være med, så det ble bare oss to. Nå for en uke siden steppet hun opp gamet sitt litt og endret fra “pynte deg litt” til “pynte deg MYE” .. Jaha? Hun vet jo hvor glad jeg er i å pynte meg når det skjer store ting så hun lå noen steg foran meg i prosessen, hehe..

Men for bare noen dager siden tok det heeelt av! Da måtte jeg se til å glemme de andre kjolene jeg hadde planer om og ha på meg for da skulle jeg plutselig ha på meg leopard-kjolen som jeg har bestilt til bursdags-festen jeg selv har planlagt… (??) Dette ble jo en evig (MORSOM) diskusjon oss i mellom for jeg skjønte ikke hvorfor hun ville at jeg skulle ha på meg DEN kjolen når vi to skulle ha en dag sammen. Hehe..Men da satte hun jo griller i hodet på meg, mildt sagt. Og siden har jeg grillet ALLE mine nærmeste venner. Inkludert Henriette som hadde en helt annen forklaring på hvorfor hun “ikke kunne” enn Maria først hadde sagt. Jeg har nemlig hatt en mistanke om at hun har tatt seg frihet til å flytte den bursdagsfeiringen som jeg selv har planlagt. Jeg har stirret folk i øynene og virkelig grillet de- men INGEN har avslørt noe som helst. La oss bare likevel si at jeg har følt på meg at denne dagen skulle inneholde flere personer enn meg og Maria,og det skjønte jeg jo da jeg fikk Henriette sin “jeg kan ikke komme fordi..” kom servert.

Jeg stod likevel på mitt og lot leopard-kjolen bli hjemme, til Maria sin store irritasjon, haha. LENE AV OG TIL MÅ DU BARE STOLE PÅ ANDRE ENN DITT EGET HODE. Jeg ler. Hun er så komisk. Men jeg ville spare den til feiringen min.

Så da ble det denne!
Kjole fra Kouture – Veske LV – Øreringer fra Mag MaLou (husker ikke merket dessverre)

Uansett.. På lørdag klokken 11 sharp stod hun på døra, nydelig som aldri før og med en champis i hånda. Kl 11 liksom, jeg bare?! DRIKK fikk jeg beskjed om. Ok ok ok.

Jeg merket jo at hun tastet på telefonen så jeg ante ugler i mosen om at det var noen i andre enden som “ventet” .. Jeg skjønte det vel først da jeg fikk skjerfet hennes trykt i trynet og BOOM BOOM på ørene så det flagret etter og ble smadret inn i en bil. Bilen tok noen ekstra runder for at jeg ikke skulle skjønne hvor vi skulle, men så fort Maria fikk stablet meg i blinde på beina ut fra bilen og opp på noe som 100 % var en “matte” skjønte jeg hvor jeg var. Jaaaaaaaa- på mitt favorittsted Bølgen og Moi!

Så DET visste jeg. Men etter et par snurr og et nesten fall så begynte jeg å lure på hvem som egentlig stod som publikum og snik-lo av meg. Men likevel så visste jeg jo ikke! Pulsen var ihvertfall STIGENDE. Og da hun tok meg inn to dører og RØSKET av meg skjerfet tok det et millisekund for meg å skjønne hva jeg stod ovenfor. Og når jeg så det så ble jeg.. Ja, jeg ble BLÅST av banen.

DER STOD DE! Med forventningsfulle øyner og glitrende smil, latter og i koooor fikk jeg : OVERRASKELSEEEEEEEEEEE! Alle mine venner (bortsett fra de som ikke kunne komme haha – nei Jodel jeg og Espen er ikke uvenner bare fordi han ikke var i bursdagen) kledd i svart/hvitt. Guttaboys i smoking og jentene så fine!! Første reaksjon var HÆÆÆÆÆÆÆ! Hurra og JIPPI. Men andre reaksjon faktisk var at jeg ble så rørt jeg begynte å stortute! Kastet meg rundt Maria og turte ikke vise ansiktet mitt til noen. Hehehe. Så var det å klemme og kose på alle som var der. For en dag!! Ja, jeg vet jeg skriver mye- men jeg MÅ dele det.

Se de ♥

To store bord, svarte og hvite ballonger, tapas, god drikke, bursdagssang x 2, fantastisk selskap, overraskelse med fiolinist, aper, andre dyr .. Og det morsomste av alt- elefanten som i etterkant viste seg å være MARIA da hun dro av elefant-hodet. Jeg dævver. Nei, den beste dagen jeg kan huske. Jeg føler meg bare så satt pris på, og heldig som har disse nydelige menneskene i livet mitt. Tenk at hver og en av de var der for meg. Jeg blir så rørt langt inni hjerterota at jeg har ikke ord.

En overlykkelig snart-bursdagsjente!
Tusen takk Ragnhild for nydelig bursdagskrone. I love it!

Verdens fineste gaver fikk jeg også! Blant annet øreringer (hoops) – i ekte gull! Herregud, jeg har aldri eid noe i ekte gull før jeg! Så utrolig takknemlig. Brukte seriøst hele dagen i går på å snakke om lørdag og jeg er enda ikke ferdig. Hvordan kan man takke folk nok, liksom?!! Jeg aner ikke! I kortet står det ;

“Vår fantastiske Lene! Gratulerer så mye med dagen din (på forskudd) Vi er så glad i deg og ikke minst setter vi så stor pris på deg og alt du gjør for hver og en av oss. Du er en unik, nydelig, surrete, komisk, søt, vakker, standhaftig, handlegraftig, gossete og rar liten skapning,og vi elsker det. Love you Lenor (som er mitt kallenavn hos Henriette og Maria)

Herregud- jeg elsker dere hver og en!!! ♥

Mandagsklem fra en overlykkelig Lenor!

22 kommentarer
    1. Ser ut som om du hadde en nydelig bursdagsfeiring 🙂
      På snap (tror jeg det var), la du ut bilde av en hvit kjole med fringes (som du åpenbart ikke endte opp med å bruke på feiringen). Hvor er den fra? Var såå fin <3

    2. Åååh, smelt <3 ikke tenk at du skriver for mye, har ventet på denne posten helt siden jeg så overraskelsen på snap! er så utrolig koselig hva venner kan gjøre for hverandre <3 du er virkelig heldig som har så gode venner i livet ditt, og er sikker på at de føler det samme om deg 🙂 har du, Henriette og Maria vært venner siden dere var små? håper jeg en dag finner meg så gode venner i livet selv 🙂

      1. Veldig !! Jeg er så heldig 🙂 <3 Ord kan ikke beskrive!

        Nei de har jeg møtt i "voksen" alder faktisk. Men vært venner med Henriette siden jeg var 17 og med Maria siden jeg var 24 ish 🙂 Aldri for sent å finne bestevenner <3

        1. Aaah, det er godt å høre at du fant dem i “voksen alder”, da får vi bare håpe det finnes gode venner for alle 🙂

    3. Så utrolig koselig. Ser ut som en helt fantastisk dag. Vel fortjent. Virker som du tar godt vare på vennene dine. Du strålte virkelig i den kjolen. Takk for at du deler.

      1. Søte Tonje, takk for fine ord <3 Det var en helt nydelig dag, som jeg aldri kommer til å glemme <3 Stor klem!

    4. Så utrolig koselig! Det fortjener du virkelig. 🙂 Jeg har sett deg både hos frisøren og på Heidis Bier Bar, og har alltid hatt lyst til å si hei til deg, men synes det er litt frekt å komme bort når du er med venner eller i samtaler. Vet heller ikke hvilket samtaleemne som hadde fanget din interesse. Skulle ønske jeg hadde deg som en venninne, fordi du har en fantastisk personlighet. Jeg har mange gode venner, men du har “hele pakka” som man sier. 😀

      1. Hei Kristin! Åh så søt du er!! <3 Selvsagt skal du komme bort!! <3 Det er jo bare superkod. Ikke tenk på samtaleemne, det tar jeg meg av hihi, jeg er en skikkelig skravlekjerrriiiing 🙂 Og kan snakke om ALT!

        Tusen takk, det var superfine ord. Si hei neste gang vi er på frisøren sammen da!! Regner med du går til Meraki da, hihihi <3

    5. Hei vakre deg!
      For en fantastisk feiring det virker som du har hatt, det er så fortjent 🙂

      Dette har ingenting med innlegget å gjøre, men hadde blitt veldig glad for tilbakemelding!
      Jeg har lenge slitt med mat og kropp, men begynner virkelig å overvinne dette nå. Men det innebærer en vektoppgang og jeg merker at jeg til tider unngår sosiale settinger og stenger meg litt inne fordi jeg er redd for hva andre skal tenke.. Hva hadde du tenkt dersom en du kjente gikk en del opp i vekt?

      Og hvordan er ditt forhold til mat og kropp? Og blir du mer opptatt av å leve sunt eller tenke på kropp når du har en kjæreste som skal se deg? 🙂
      Ha en fin uke!

      1. Hei Victoria 🙂

        Så utrolig godt og høre at du begynner å overvinne det! Det er jo en SEIER i seg selv. Du skal ALDRI la tanken om “hva andre tenker” få deg til å føle deg mindre verdt, og ikke ville gå ut. For det er ingen som tenker sånn! Husk ; tanker er ikke farlige! Mange ganger lager man seg historier i hodet som er så langt fra sannheten!

        Neste skritt burde nettopp være at du beseirer disse tankene, går ut og er DEG SELV! Gjør deg for deg <3 Tenk så langt du kan komme bare ved å være deg selv.

        Jeg synes det aller viktigste er og ha et sunt forhold til sin egen kropp, og det er det jeg fokuserer på alltid. Trives med meg selv og ikke bry meg om hva andre – eller en evt kjæreste måtte mene om det. Husk ; du er din egen person <3 Sjef i ditt liv!! <3 KLEM og håper dette var pittelitt til hjelp <3

    6. Hvorfor må du alltid vise så mye pupp? Du anstrenger deg så mye med sminke og tacky klær
      og minner meg om en transseksuell av og til

      1. Vet du hva, jeg setter ikke pris på sånn type negativ energi her inne. Har du ikke noe “normalt” å si kan du heller la være 🙂 Ellers ønsker jeg deg en fin dag og håper du får litt positiv energi din vei 🙂

    7. Fantastisk <3 Vell fortjent:) Vakker som alltid, MEN jeg lurer fælt på hvor Maria har fått tak i sin hvite blazer kjole, er på jakt men finner ingen steder… tenker du har kontroll på det;) Klem fra Camilla

      1. Jaa så utrolig koselig <3 Tusen takk! Maria sin blazer er fra H&M, hun kjøpte den på nett for en stund siden. Den er såååå fin <3 Lykke til i jakten <3 KLEM

    8. Åh dette fortjene du nok helt sikkert Lene!
      Du virke som en helt herlig person som bare vil andre godt. Selv om æ ikke kjenne dæ som person så trur æ virkelig på at du e en god venninne. Du styre alltid med et eller anna, men ser ut som at du tar dæ tid til fine kvelda med venninne eller en tur til byen bare på cafe! Du virke så herlig og bli kjent med!!

      Har fulgt bloggen din en stund og oppi det hele inspirere du så på alle mulige måte også! Nei herlighet, du e rå!!

      Ønske dæ en fortsatt fin uke videre, det fortjene du! Klem <3

      1. Tusen tusen takk Stine <3 Så søt du er 🙂 Det er så viktig og ta godt vare på vennene sine, sette de først og vise at man bryr seg! 🙂 Hva er vel livet uten de??

        Takk for fine ord, du virker helt herlig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg