Jeans & simple

Jeg er ikke en jeans-type-jente, jeg vet ikke hvorfor men jeg har liksom alltid trivdes bedre i skinnbukser og lignende. Nå har jeg dog funnet meg to favoritter som jeg virkelig elsker, så nå skal jeg bli litt jeans-jente fremover. Jeg har flere modeller i garderoben min som jeg liker, men jeg tror bare jeg må gå inn i «moodet» for å bruke de.



Til en Levi’s jeans, synes jeg alltid det er finest å gå for noe enkelt til, det er liksom så safe. Det fineste jeg vet er en sånn type Levi’s jeans med pumps til, en hvit tskjorte og et enkelt belte. Både kult og edgy.

Jeans Levi’s (Wedgie Straight) – Sko Zara – Belte LV- Veske Chanel – T-shirt NAKD – Jakke Kouture

2 kommentarer
    1. Elske stilen og den buksen er så fin. Men jeg er litt avhengig av at det er stretch i jeansene 🙂 Kanskje jeg må gi den et forsøk.

      1. Takk 🙂 Ja, jeg er litt samme – men det er en vanesak <3 Blitt vant til det nå. Den er så kuuul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg