Jaquzzi afternoon

God kveld søte  ♥ Idag har vært en kjempeherlig dag. Nå sitter jeg godt plantet i sofaen i kose t-skjorten min, og er klar for skikkelig kosekveld. På agendaen står film, Amazing Race (hurra!) taco og smågodt. Perfekt. Imorgen drar jeg til Oslo igjen, så ikveld skal vi kose oss ekstra. Etter noen timer med jobbing før idag, fant vi ut at vi skulle kjøre oss en tur for å spise lunsj. Og idag ble det Egon, mmm! Idag bestilte jeg Tempura Scampi, kylling & wok grønnsaker . . Det var helt ok, men angrer på jeg ikke bestilte fiskesuppe ! Rolf Ivar legger ikke skjul på hvor glad han er i cola . . Stappmette tok vi turen opp til svigers hvor vi hoppet rett i Jaquzzien sammen med Sander – det endte opp med full vannkrig med store bøtter vann over hodene til hverandre, morro! Litt deilig å føle seg “liten” igjen, hihi. . Ingenting er mer deilig enn å legge seg oppi ett sånt! Ah. Her er flere bilder av dagens antrekk // Bukse & Topp BIK BOK // Jakke & Sko Zara // Veske Cubus Har dere gjort noe gøy idag hjerter?  ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg