Jakker til høsten <3

Annonse i samarbeid med Bubbleroom – kode LENE gir dere 10% på alt fra Bubbleroom


HERLIGE mandag – jeg våknet opp til at solen fylte hele hotellrommet mitt på Sister City i Soho, helt fantastisk deilig, det er skikkelig vårfølelse her og tynn boblejakke er til og med for varmt. Fin start på uken med andre ord. Jeg startet uken på Switch Playground med en skikkelig HIIT økt, helt most jeg nå haha – men samtidig har jeg masse deilig energi! Sitter på Two Hands as we speak og skriver til dere. Hjemme er det jo ganske mye kaldere enn her – og før jeg reiste tok jeg bilder av favoritt-jakker nå utover høsten. Dere etterspør jo sånt i ny og ned så da passer jo det fint å dele noen bilder nå ♥

Elsker denne – fin til kjoler (om man skulle være heldig å få en solrik dag med litt varmegrader) og ellers fin til jeans, skinnbukser etc – veldig myk og fluffy og fargen elsker jeg. Get it here ♥

Leo leo! Blir man noensinne lei av det? Ikke jeg. Og denne jakken her er edgy, cool og går til det meste. Jeg liker å kombinere den med skinn, tshirts, jeans, hoodies etc. Jakken får du her.

Teddy slår aldri feil og jeg elsker denne fargen! Jeg liker å ha den på til og fra trening, og ellers synes jeg den passer skikkelig godt til type søndager og chill dager. Veldig kul, og finner også i cremefarget ♥ Klikk her for å shoppe den. 

Her kommer favoritten over alle favoritter – føler det står LENE på den! Den er classy, edgy, søt, fin – alt! Og passer til alt, tung er den også, så kvaliteten føles tipp topp. Og ikke minst er den varm. Superhot å kombinere med skinn eller lakk bukser og high heels!! Jakken får du her, og ikke glem at LENE gir 10% på absolutt alt hos Bubbleroom.

I tillegg til jakkene, så har jeg litt annet snadder på lur. Den fineste og BESTE turtleneck genseren jeg har eid, kvaliteten er helt utrolig deilig og den sister som et skudd på. Anbefaler å kjøre en typ chill “sporty” bomullsbh under, hohooo så hot man ser ut da 😀 😀 Sitter veldig fint over puppene for å si det på den måten. Jeg klarte å rote rødvin på den på vei til NY – og må finne meg ett sted å vaske den, hehe.. Ikke rukket det enda. Her har jeg en annen bh, og den ble litt gjennomsiktig ehe.
Kjøp genseren til 279 her. 

Skinnbukser er alltid en fav hos meg, og disse elsker jeg ekstra fordi de er myke, korte i beina og generelt ganske kule. Kjøpt buksen her ♥

Skinnskjørt og en cool t-shirt slår aldri feil om man skal noe ekstra, en afterwork, middag eller lignende. Skjørt hert-shirt her ♥

Håper dere finner noe dere liker. ♥ Mandagsklem fra NY!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg