Jackets for fall / -15 %

Hei fininger ♥ Har vært i leiligheten idag, nesten ferdig å male nå! Og gulvet nærmer seg sakte men sikkert også. Da kan vi snart kjøpe sengen, og det deilige, fine hvite sengetøyet jeg ønsker meg. Sengen skal være akkurat som en hotellseng, masse, masse puter! Det gledes! Idag har jeg endelig fått tatt på meg både skinnbuksen, og den nye skinnjakken min. Blir ikke til at jeg pynter meg så mye midt i uken, pga oppussingen. Da er det malingsklær som gjelder. Men deilig og freshe seg litt sånn innimellom. Blir jo lei joggebukse også .. Jakke her / Skinnbukse her / Sko her / Tskjorte her / Vesken er fra Carla Saade og Solbrillene fra Le Specs (Annonselenker) Jeg må bare tipse dere om at Nelly har – 15 % på alle jakker ut dagen idag! De har så mange fine! Enda 3,5 time igjen av salget, så det er bare å benytte seg. Jakkene finner dere ved å klikke inn her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg