JEANS TALK

PA054304OLYMPUS DIGITAL CAMERAPA054273PA054276OLYMPUS DIGITAL CAMERA– MIN ABSOLUTT FAVORITT JEANS –

Jeans Levi’s – Boots Zara – Skjorte Lene Orvik Collection – Fake fur Zara – Sunnies SON By Lene Orvik – Mac-veske Maje

Jeg er ingen jeans jente, det vet dere nok fra før. Men jeg har virkelig funnet min favoritt fra Levi’s.. Det var faktisk Maria som tipset meg om denne. Hun er helt nydelig i jeans – alltid! Så da ble jeg veldig inspirert til å kjøpe en jeg også.

Den var litt lang i beina, alltid et problem for meg, men jeg tok faktisk saksa fatt og klippet den av nede! Wææ. Crazy you say? Det er jo ikke en billig bukse. Men det har gått helt fint, og den har fått en nydelig ankel-look, og det er det jeg liker best. Ikke dumt det altså, det burde dere gjøre om dere har samme problem. Men vær forsiktig med saksa. Klipp litt og litt. Et lite tips for de som ikke finner riktig beinlengde når de skal handle jeans.. Ofte finner man jo noen som er kortere i beina, men dette kan jo kanskje være et alternativ? Funker godt for meg ♥

26 kommentarer
    1. God formiddag! Har selv klippet, så skjønner hva du snakker om, hehe.. Heldig om jeg finner noen i 7/8 lenge, eller 30 i lengde. Er kresen på bukser så ikke bare bare. Hva heter modellen på den buksen? Høy i livet? 🙂 Jeg laget forresten frokosten i dag som du tipset om, såååå godt. Tok også litt kokos strø på.. Mmmm <3

    2. Wææ, Lene, du er jo bare råstilig! Håper du trives i ny jobb og rekker å nyte litt helg til tross for bloggplanlegging. Stå på videre, vakre vesen!

    3. Hei Lene! 🙂 Kan du være så snill å lage del to av “whats on my iphone” i kveld? 🙂 Har ventet så lenge på å se hvordan mobilen din ser ut og hvordan du har de forskjellige appene.Klemklem

    4. Heia, Lenemor! Kan du lag et innlegg i kveld der du viser oss all appan du har på telefonen? 🙂 Det hadd vært stilig å sett sjø :-)God søndag videre t dæ!Klæm

    5. For et kult antrekk og for ei jente! Elsker stilen din. Hvordan er skoene i str og er de gode å ha på? Tenkte å kjøpe meg de i svart, men vet at zara sine sko er kjent for å være litt små. Ha en fin søndag <3

    6. Jeg er en av de som klaget over bloggen din tidligere, men nå må jeg bare si at den er helt super! Oser kvalitet av bildene, innholdet – ja alt 🙂 STÅ PÅ!

    7. Halloen! 😀 Jeg ville også gjerne ha sett del to av app-innlegg : ) Gledet meg hele helgen. Fikk ny iphone 6S av pappa på fredag! 😀

    8. Hva heter modellen på Levis buksen? Bloggen din er så bra! Spennende med ny jobb også. Masse lykke til med den nye jobben 🙂

    9. Hei! 😀 Eg lurte bare på hvor du har øpt de lår høye støvelettene dine fra? Ser du har noen. F.eks de lyse på instagram bildet ditt? de er så fine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg