It’s your turn to answer

Bloggen min er ett sted hvor jeg vil det skal være hyggelig å titte innom, ett sted hvor dere kan hente positivitet, inspirasjon, glede og forhåpentligvis litt latter innimellom. Bloggen er en stor del av livet mitt, og dere betyr veldig mye for meg! Selv om jeg egentlig ikke kjenner noen av dere?! Det føles litt rart også på en måte, at jeg eksponerer meg så mye til noen jeg ikke kjenner, men likevel så er det fantastisk. For dere er jo så skjønne og gode! Dere vet jo at :

  • Jeg er en gladjente!
  • At jeg alltid er positiv
  • At jeg er over gjennomsnittet rastløs
  • At jeg forguder familien- og hundene over alt
  • At jeg elsker kjæresten min
  • At jeg aldri hadde klart meg uten venninnene mine
  • At jeg elsker å reise
  • At jeg elsker klær, sminke, sko, og alle de jentete tingene
  • At jeg er ett arbeidsjern
  • At jeg alltid stiller opp for de rundt meg
  • At jeg ELSKER å lage mat
  • At jeg elsker å spise den . . (Hehe)
  • At jeg snart skal begynne å trene (på ordentlig)
  • At jeg begynner å bli gammel . . Hehe, neida. Joda. 25 år jo! ÆÆ
  • At jeg elsker å synge
  • At jeg er en hjemmekjær jente
  • At jeg elsker å le
  • At jeg alltid står opp tidlig
  • At jeg er glad i å spise og ta noen glass vin sammen med gode venner

Og alle de hundre andre tingene jeg kunne ramset opp. Dere vet alt dette, og dere føler nok at dere til og med kjenner meg – og det synes jeg er kjempekos! Men! Jeg vil jo også gjerne vite hvem jeg skriver til, hvem som sitter å trykker seg inn på min blogg- og finner den interessant? Så derfor har jeg en rekke spørsmål som jeg håper dere kan sette dere ned å svare på, da hadde jeg blitt så utrolig superglad! Okei – let’s GO!

  • Hvor gammel er du?
  • Hvor bor du?
  • Hva gjør du på?
  • Hvorfor leser du bloggen?
  • Nevn én ting du ønsker mer av her inne?

Gleder meg til svarene, håper de renner inn! Hjerte, hjerte, hjerte og sånn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg