It’s yellow, and cozy

Processed with VSCO with a5 presetEASTER ♥

ENDELIG på hytta ♥ Etter hektiske uker og en halvferdig (føles det i hvertfall som) leilighet, var det virkelig helt fantastisk å komme seg til Geilo i går. Nesten sånn det ikke kan beskrives. Var bare så godt og bare få et kjøkken som fungerer igjen, ikke bo i rot, og følelsen av og kunne puste ordentlig ut for en stund. Det gjorde meg ordentlig lykkelig merket jeg, hehe. Vi handlet inn massevis av DIGG påskemat i går og kom opp her på kvelden. Da ble det viltgryte og film. Idag har vi sovet lenge, drukket kaffe i sengen, jeg har disket opp med deilig påske frokost, og kom nettopp inn igjen etter en skitur. Godt! Påskeværet er ikke helt med oss, men så lenge vi koser oss uansett er alt i orden ♥

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetTo favoritter ♥

Processed with VSCO with a5 presetLånte Gard sine skøyteski på tur i dag, tror jeg må investere i sånne selv, elsker å gå på treningstur på ski ♥ Og så kan jeg beholde mine klassiske til koseturer.

Nå gikk Gard opp til en kompis for å se på den nye hytta deres, og senere skal vi møte de ute. Levi må få hvilen sin, og mor må få jobbe litt først!

GOD PÅSKE fininger!

4 kommentarer
    1. Hei Lene , håper dere koser dere masse på ferie 🙂 jeg bruker ikke å kommentere på bloggen egentlig men tenkte at jeg måtte gjøre det nå. Jeg synes du virker som en helt fantastisk person, du virker så hyggelig og åpen og ikke minst så er du RÅLEKKER!! Gratulere så mye med ny leilighet , og hund ! Du er et stort forbilde, jeg ser virkelig opp til deg <3 ja ord kan faktisk ikke beskrive hvor fantastisk jeg syntes du er , jeg misunner deg på mange måter 🙂 kos deg masse videre vakre deg <3

      1. Hei, det gjør vi virkelig <3 Takk!

        Så utrolig fine ord, hjeelp <3 Herlighet, takk! Det varmer mer enn du tror. Sånne lesere som deg setter jeg utrolig stor pris på! Takk for at du er du og for at du la igjen denne kommentaren. GOOOD PÅSKE <3 KLEM

    2. Vi er også på påskefjellet. Det er helt fantastisk så senke skuldrene noen dager. Hva heter den kalkmalingen dere har brukt i stuen? Og hvilket merke er det? Syns den er utrolig fin. Mannen syns den var så fin at jeg har har klart å overtale han til å male stua

      1. Så kjekt <3 Bra dere koser dere 🙂 Kalkmaling i stuen? Mener du den på murveggen og på peisen? 🙂 Den heter Grå Skifer, Lady Minerals <3 På veggene ellers har vi Minty Breeze 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg