– It’s time to hit the gym –

– My favourites, from Nike –

NÅ er det på tide å sette inn støtet, slutte og være sløv og komme seg på treningsstudio. Når man først har kommet ut av det, er det så himla vanskelig og komme inn i det igjen. Men nå skal det bli rutiner! Skjerpings på høyt nivå, kondisjonen min er verre enn aldri før – så her må det trenes. Man må liksom bare gjøre det, tvinge seg inn i treningsklærne, på med musikken og komme seg ut døren. Og jeg som egentlig elsker å trene? Så flink som jeg ahr vært i 2 år nå.. Desverre elsker jeg mer å ligge på sofaen, spise snop og kose meg.. Men må jo klare å finne en slags balanse vel? JA! Jeg er innstilt.  – Best breakfast before workout, skyr with lemon and blueberries – ♥ Wearing : Tights Nike
Shoes Nike
Top Nike Disse to sangene skal gå på repeat under økten – hello energy!!

Røyksopp – Monument
Gabrielle – 5 fine frøkner / Funkin Matt Remix Ha en SPORTY mandag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg