It’s time for springcolours

26 år og én dag, og det føles.. Bra? Tusen takk for superhyggelige bursdagshilsener fra dere, dere er best  ♥ Feiringen igår var superkos, fikk massevis av kjempefine gaver fra de skjønne vennene mine. Så drakk vi drinker og vin, jeg spiste sushi til forrett, kamskjell og scampi i karrisaus til hovedrett, også fikk jeg bursdagsdessert av Maria med lys på. Skjønneste. Så dagen- og kvelden var veldig vellykket. På lørdag blir det ordentlig feiring, for da har jeg leid utested og bedt masse fine folk! *Gledesegihjel* Idag har jeg dratt frem duse farger fra garderoben, nå vil jeg at det skal bli vår. Ja, det er sånn ca litt på tide nå.. Enige? Hurra for deilige farger! Buksen & toppen fikk jeg av snille Henriette i gave igår, de er fra Cubus / Vesken Cubus / Jeffrey Campbell DNA / Jakke BIK BOK Nå skal jeg ut å løpe ærender, og senere ikveld tar jeg med meg bestis Malene på førvisning av kinoen Beautiful Creatures. Jentekveld ♥  Og en ting til : Jeg vil bare minne dere på at Pepsi kampanjen fortsatt gjelder! Ser det er mange som har benyttet seg av denne dealen. Og det er ikke rart, for den er jo amazing! Tenk det, 100,- i rabatt hos G-sport for hver pepsiflaske man kjøper. Dette kan vi LIKE! Les mer om kampanjen her, og registrering av kuponger kan dere gjøre her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg