It’s so much fun

Nå kom jeg nettopp inn døren, ivrig etter å dele dagens treningsøkt med dere. Kjenner motivasjonen kommer mer og mer for hver gang jeg trener. Det er så morsomt! May-Linn er så flink til å pushe meg, så da kan jeg ikke gi opp midt i økten. Hurra for henne! Idag løftet jeg faktisk litt mer enn min egen kroppsvekt, håhåi – gjett om jeg er stolt. Det tror jeg sånn ca jeg …. aldri har gjort før. Lurer på hva jeg drev med i gymtimene? Hmm, I wonder. Jaja, uansett – det verker godt i alle muskler, spesiellt mage, rumpe, lår og legger – and I like it! Nå skal jeg ta meg en forfriskende dusj, kure håret – så er det rett i sofakroken! Herlig. Tenk at det er helg imorgen allerede! Time flies.

Denne herlige blusen, har fått æren av en plass i graderoben min.

Oh, it’s a favourite. Kommer i butikk fra mandag.

Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg