It’s pizzatime

ÅÅh, nå har vi hjemmelaget tacopizza i ovnen, og jeg er så sulten! Sulten etter dagens arbeidsøkt. Jeg må sette meg ned å planlegge maskeradefesten litt også, har faktisk nesten ikke hatt tid til å tenke på den enda. Heldigvis er antrekket klart, fra topp til tå. Men dere får ikke se før på lørdag. Hihi. Jeg har faktisk bestillt meg 3 kjoler fra asos de siste ukene, elsker dem! Dere får se dem på etterhvert, vi skal jo på kick off på torsdag i Oslo, med verdens beste BIK BOK, og flere hundre jenter, jeg klarer knapt å vente! Så da blir det party, BIK BOK party! Hurra, og da må man pynte seg.

FRA BIK BOK. Smykke H&M. Sko Bianco.

DE HELDIGE VINNERNE AV NELLY KONKURRANSEN, BLE :

MARTHE OG ANNIE. Gratulerer! Dere vil snart motta mail fra nelly, hvor dere får hvert sitt gavekort på den summen dere har valgt produkter for. Så håper jeg dere får en perfekt valentines dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg