It’s pick up time!

God morgen! … Eller god dag, jeg har jo vært oppe i mange timer.. Fri dag og jeg kan sove lenge, men hvem er det som våkner kl 09.00? Jo da, det er meg! Men jeg elsker jo å få mest mulig ut av dagen da, ellers føler jeg at jeg går glipp av så mye.. Hehe.
Festen i går var råbra! Kjempebra laget til, vi storkoste oss. Nå skal jeg hente broren min, han skal være på besøk helt til fredag. Han har arbeidsuke, og skal jobbe her i byen. Kjekt. Så nå blir det shopping og lunsj.


Bukse og genser Bik Bok. Jakke og veske Gina. Sko Zara. Ha en super dag, her stråler solen, herlig.
-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg