It’s on!

Vel fremme etter en svært hyggelig og morsom kjøretur!! Fra kjøpesentre in the middle of nowhere til falske troll, og ja – jeg vet ikke alt. Turen gikk kjempebra, men kjenner jeg er liiiitt sliten av kjøringen, får alltid krampe i høyre foten når jeg kjører langt, hehe .. Uansett, nå er vi trygt fremme! Gledelig gjensyn med 15 gode venner. Vi har kommet oss til rette, og er klar for middag på Bighorn Steakhouse, vin og bare kos kos kos resten av kvelden. Føler på meg dette blir en lang kveld! Like it! Så langt synes jeg Hemsedal er helt fantastisk ! Alt her er så bra, wiiih. Og så nært, ikke minst. Bakken ligger 200 m fra hyttene. Jippi! Gledelig gjensyn! Hurra! Gleder meg utrolig mye både til kvelden, morgendagen i bakken, og ikke minst resten av helgen. Imorgen kommer elskling, Tone og Daniel også, wiih! Ha en glitrende torsdagskveld, hjerter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg