It’s good to be home

Vel hjemme etter en koselig togtur. Kjøleskapet er fylt opp, klærne er i vaskemaskinen og jeg har shinet og freshet opp leiligheten. Utrolig deilig og komme hjem igjen, fine, fine leiligheten vår ♥ Savner jo selvfølgelig Gard allerede, men heldigvis kommer godjentene mine snart! Kalkunen står i ovnen, og jeg skal straks begynne på tilbehøret. Ikveld skal vi kose oss! Elsker den lille fjæren min, søteste detaljen ♥ Dette duftlyset fra Durance er absolutt å anbefale. Har hatt det siden vi flyttet inn, over to måneder. I tillegg fyller det hele rommet med deilig vaniljelukt.  Gleder meg til å få hjem alle de fine julegavene, og plassere de rundt omkring, fikk jo ikke med meg så mye på toget- men da har jeg ihvertfall noe å glede meg til senere. Jeg får hive meg irundt med maten, vi skal ha rødvinsgrønnsaker, rotmos og fløtesaus som tilbehør, mm ♥ Vi skrives imorgen, dere!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg