It’s getting close!

HEEEI! Åh, dere ANER ikke hvor giret, spent, nervøs og glad jeg er på samme tid. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg her jeg sitter, men prøver ihvertfall og holde fokuset på butikken. Hihi. For nå nærmer det seg! *Sommerfuglerimagen* Sitter og jobber med prisene as we speak, mange som spør om dette. Men jeg har desverre ikke noe svar til dere enda, for jeg vet det rett og slett ikke selv. Men en ting er sikkert. Takk Gud for excel! Lifesaver! I skrivende stund jobber jeg både med prisene, og laster opp produktene på miinto …. Gøy! Prøver og få lansert idag, visst jeg rekker det ♥ ……. Så følg med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg