It’s friday!!

– Morning bliss : Chunky knit and home office. My kind of friday morning – Store, chunky knits sa du? Altså jeg kunne flyttet inn i hver og en av de jeg har i garderoben. Elsker det. Tenkte kanskje jeg skulle skaffe meg en ny hobby til høsten, nemlig å strikke skappelgenseren. Mange her som har gjort det? Vanskelig? Jeg har jo ikke tatt i strikketøy siden jeg ble tvunget til det på barneskolen, hehe. Tips taes i mot med takk! Regner med øvelse gjør mester, og når man først er i gang så får man ordentlig dreisen på det. 
Wearing : Knit from Zara Oh yes – da er vi kommet til min første favorittdag i uken, de to andre favorittene er forøvrig lørdag og søndag – så ja, jeg liker vel som folk flest helgen ganske godt. Spesielt denne helgen, for jeg skal både møte Britney OG dra til Hvar, lucky girl ♥ Igår hadde vi en utrolig hyggelig girlsnight på Dinner, jeg Annette og Cathrine. Vi spiste 9 retters, drakk drinker, vin, skravlet og lo i hele 4 (!) timer i strekk. Tror faktisk vi var de siste som forlot restauranten. Har det alltid veldig gøy med disse to skjønningene. Desverre – så hadde jeg ikke med kameraet, for om jeg tar bilder i mørket med speilrefleksen blir det utrolig kornete og kjipe bilder. Men regner med de legger ut noen bilder ila dagen. En suksess, som jeg håper vi får tatt igjen om ikke så alt for lenge. To nye, gode venninner som jeg setter veldig pris på.  Nå skal jeg forhåndsskrive noen innlegg til turen, planen er å stå opp tidlig og jobbe hver morgen- men regner med jeg ikke orker å stresse med blogginnlegg på ettermiddag/kveld, så da er det greit og ha noe i backup. Og ps : På søndag må dere titte innom, da får dere nemlig en eksklusiv kode av meg til å shoppe på Nelly for. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg