It’s dinnertime!

Hei dere! Hatt en fin dag så langt ? Det har jeg!
Nå skal jeg lage middag til meg selv, kjæresten min er på jobb – så i dag skal jeg nyte fiskesuppe med reker i.. Han er super allergisk mot fisk, så det blir ikke så ofte jeg spiser det.

Og når vi først er i gang med matpratet… Her skal dere få Biffsnadder oppskriften min med det samme, siden det var veldig mange av dere som ville ha den. Den er skikkelig nammis altså.

Du trenger:

1 pk biffsnadder/strimlet svinekjøtt
1 løk
1 paprika
1 boks matfløte
Buljong
Krydder

Skjær opp løk og paprika i biter, stek det. Ha i litt salt og sukker.
Stek deretter kjøttet og ha de stekte grønnsakene i.
Hell over boksen med fløte, ha i 1-2 buljongterninger, og smak til med krydder.
Server med baktpotet og salat.

Bon Apetit!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg