It’s all about the details

Heiheihei! Da var jeg kommet på plass i leiligheten igjen. Kjøleskapet er fyllt opp med mange godbiter! Senere ikveld kommer min bestis Helen, og hun skal virkelig skjemmes bort når hun kommer! Idag skal hun få servert forrett og hovedrett til middag, så jeg håper hun er sulten. Lover å legge ut oppskriftene imorgen, for dette MÅ dere bare få smake dere også. Idag har jeg vært hos Beauty Inn hos Madga siden My er på ferie, fikk lagt en liten tvist av fransk manikyr. Loves it! I tillegg har jeg vært en tur på kontoret på miinto. Så koselig å se igjen alle! For en herlig, og glad gjeng! Nå skal jeg hive meg rundt her, slik jeg kommer i mål til min kjære gjest kommer. Kofferten skal pakkes ut, og maten skal lages. Ha en nydelig kveld ♥ En god mandagsklem til alle fine :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg