It’s all about the colors

Jeg.har.forelsket.meg.i.neon.farger ♥ Handlet med meg en hel pose med neonfargede klær da jeg var ferdig på jobb idag. Først var det pasteller, men nå er jeg hektet på neon. It’s awesome! Med meg hjem kjøpte jeg 3 skjørt og en body. Denne er fra Gina Tricot. Elsker fargen! Se så mye fint Nelly har fått i neonfarger, got to love it – right? Grønne ballerinasko her // Grønn genser her // Rosa platforms her // Blå sko her // Rosa bluse her // Gul singlet her // Gule platforms her Grønn singlet her // Gule sko her // Blå ballerinasko her // Orange veske her // Grønn topp her // Orange topp her // Blå platforms her Grønn bluse her // Gule ballerinasko her // Grønne sko her // Blå pumps her // Orange genser her // Rosa bluse her (Affilateslenker) Hva synes dere ? YES OR NO til neon??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg