It’s all about denim, flanell and leather

Ja, nei – jeg som håpte sommeren kom til å vare helt ut september i år. Det skulle fort vise seg at jeg tok feil.. Bah. Men har ikke gitt opp håpet heelt enda, kan jo krysse fingrene for at solen titter frem igjen, og at gradestokken kryper over 20-tallet. Det hadde vært deilig med litt til av den norske sommeren synes jeg, før høsten setter inn for fullt ♥ Så de siste dagene har det gått i jeans, ullgensere, skinn og flanell hos meg. Litt deilig det også da.




Jeans Tiger of Sweden – Singlet Bik Bok – Skjorte Bik Bok – Sko Windsor Smith – Veske Alexander Wang – Skinnjakke Bik Bok / Never Denim Nå begynner det å nærme seg noe ute på terrassen forresten, men det gjenstår å male der ute. Vi har nemlig tenkt å ha lysegrått terrassegulv- noe jeg tror blir superfint, også vil det jo passe litt til hvordan leiligheten er innvendig også. Så mangler vi også noen blomsterpotter der ute, viser dere bilder om ikke lenge ♥ Gjett om vi skal kose oss her ute i høst, med varmelampe, pledd, en god bok og et glass rødt. Gleeedes til det ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg