It´s a wrap

Da kan julen faktisk bare komme, for nå er ALLE gavene mine i boks og ferdig pakket inn! Jeg gleder virkelig livet av meg til å reise hjem til min elskede, og fantastiske familie imorgen. Klarer knapt å vente ♥ Jeg og Gard skal kjøre hele veien – og ja det blir “driving home for christmas” på høytalerene hjem, med julegodteri, julebrus og kos. Først går turen til mamma og lillebror, og deretter hjem til Midsund til pappa, Sissel, Oda, Anniken, Chris og hundene. For en GLEDE ♥ Nå skal jeg ikke skryte på meg at alle gavene her er fra meg, de største lysegrå dere ser er det Gard som har kjøpt. Lurer på hvilken som er til meg?! Hihi ♥ Og de mørkegrå er fra Kari til meg og Gard- superspennende! Klarer.ikke.vente.til.tirsdag . . På de fleste av pakkene mine i år, har jeg brukt gråpapir med trå, hjerter og fine julegavelapper i samme farger // Jeg har faktisk ikke kommet meg ut fra morgenkåpen min enda jeg. Holdt på med jobb og innpakking siden jeg våknet idag, har heller ikke hatt (tatt meg) tid til å spise før nå, puh. Nå skal jeg bare hoppe i litt varmere klær og ta en siste runde på Karl Johan før jeg tar juleferie ♥ Ha en fantastisk dag, og god tur hjem til deres kjære for de som drar idag!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg