It’s a spa kind of saturday

God morgen dere ♥ I skrivende stund ligger jeg på massasjebenken på Strømstad spa og koser meg. (Skrev dette innlegget igår kveld) Jeg og Renate har nemlig en ordentlig kvalitetslørdag sammen idag, kjørte til Strømstad allerede klokken 07.00 og hadde time til massasje kl 09. Etter massasjen skal vi kose oss, slappe av, og bade i flere timer- før vi avslutter med litt shopping av brus, snop og diverse på grensen. Det gledes. Finfin lørdag. Ville bare innom å vise dere verdens fineste kåpe, som jeg endelig klarte å kapre meg her om dagen. Ganni ♥

Er ikke den fin? Den er utsolgt de fleste steder tror jeg, men jeg fant min i Hegdehaugsveien på Ganni der, halleluja. Dette hadde jeg på meg når jeg var på middag med Gard, Alex og Sander igår kveld. Over the knee bootsene er fra Stuart Weitzmann. Ha en nydelig lørdag, tror ikke jeg rekker å oppdatere før søndag. Men kos dere massevis så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg