It’ the most wonderful time

.. Of the year! ♥ Jada, jeg har skikkelig julestemning denne morgenen. Begynner å snike seg skikkelig innpå meg nå.. Igår laget jeg juleskinke med rotmos og sennepssaus til Gard og Alex, etter at de hadde kommentert VM i svømming på nrk, synes de fortjente en god middag. Og nå sitter jeg her da, med julemusikk, kaffe og pepperkaker. Pepperkaker til frokost, that’s right. Jeg og frokost, vi er håpløse sammen, derfor tyr jeg til alt annet enn sunn fornuft.  Morgenkos i heimen ♥ Idag har jeg hjemmekontor, i tillegg til at jeg skal jeg en del ærender, samt at jeg skal møte Henriette og lillegull Noah til lunsj. En dag med futt i! Ikveld skal jeg og jentene på Bar Vulkan for å støtte opp Katrinemor som er med i en kortfilm, og imorgen tar jeg med meg Renate og Hege til Lillehammer og på julebord med Swix! Det blir utrolig spennende, World Cup, fashionshow, hytte på Hafjell, middag og fest! 300 mennesker som skal dit, gjett om vi gleder oss. Og aller mest til snø!

Ønsker dere en magisk torsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg