It’s my birthday

Uten navn-5 Uten navn-4
Uten navn-7Idag er det hele 28 år siden denne jenta kom til verden, årene flyr avgårde. Alltid litt så som så å bli eldre, men på en annen side så skal man jaggu meg bare være superhappy for at man i det hele tatt fyller år. Så hurra for det ♥
Idag skulle jeg unne meg å sove litt lengre tenkte jeg, siden jeg tross alt bare har bursdag én gang i året, men neida – våknet på slaget 07, og da var det gjort! Men jeg har kost meg så mye idag. Våknet opp til en boks som stod ute i gangen, som var gave fra Gard! I tillegg fikk jeg gave av Maria igår, som jeg selvfølgelig sparte til idag – og to gaver fra mammaen til Gard. Så jeg slo til og lagde frokost på sengen til meg selv, og åpnet pakkene. Fått så mye fint allerede, og fikk den morsomste gaven av Gard! Helt uforventet, og jeg elsker det! Nemlig Wii U, med Mariokart 8, og han hadde organisert det slik at en av gavene fra Kari var SuperMario 3d, og fra pappa og de fikk jeg kontroller, ratt og bevegelseskontroll! Ja, det kan være jeg har blitt 28 år, men det bor et stort, lite barn i meg enda. Mariokart og SuperMario vekker så mange minner fra da jeg var yngre. Og jeg har allerede spilt flere brett, hehehe. Må le av meg selv, fooor en baby.

Uten navn-6
Alle er vel glad i å ha bursdag? Det er ihvertfall jeg, og setter så utrolig stor pris på alle som husker meg på dagen min. Tenkte jeg skulle lage et lite funfact innlegg om meg, og bursdager opp igjennom, kan jo være det er litt gøy lesing for dere ♥
Uten navn-8
♥ Mamma har fortalt meg at den dagen jeg kom til verden, var storebroren min Chris veldig opptatt av om han kunne få gi lillesøsteren sin boss (meaning : drops) noe jeg synes er så søtt å tenkte tilbake på.

♥ Da jeg gikk i barnehagen og fylte år – laget pappa alltid den største bursdagskaken dere kan tenke dere, som han leverte hvert år, slik både jeg, de andre barna og barnehagetantene skulle få smake kaken på selve bursdagen min. Kaken var en stor klovn som tok hele spisebordet hjemme. Husker det så godt! Hodet var en marsipankake med øyne, nese og munn, og kroppen var laget av sjokoladekake, og klovnen hadde til og med hatt av sjokoladekake. Det kommer jeg aldri til å glemme.

♥ Jeg har alltid feiret bursdagen min med fest og venner i hele mitt voksne liv, så lenge jeg kan huske. Jeg er en liten bursdagspartyfreak.

♥ Hvert år, på hver en bursdag, ringer pappa, lillesøster Oda og stemor Sissel meg for å synge bursdagssang, det har de alltid gjort. Og når jeg bodde hjemme, kom de alltid og vekte meg med bursdagssang.

♥ Jeg eeelsker å få gaver, men ønsker meg aldri noe! Håpløst.

♥ Jeg våkner alltid opp med sommerfugler i magen på bursdagen min. Så rart med det, men det er jo litt stas.

♥ Jeg våknet i 2-3 tiden i natt av noe voldsomt bråk utenfor, og glemte egentlig selv at jeg hadde bursdag, men Gard klarte likevel å presse frem en gratulasjon selv om han var helt i svime. Og jeg skal ikke legge skjul på at jeg nesten tok telefonen for å sjekke om noen gratulasjonsmeldinger hadde tikket inn.. Hehe. For en raring jeg er. 

Nå skal jeg ta meg en tur på Steen og Strøm, har et gavekort der som jeg tenkte kunne passe fint å bruke på en dag som denne. Senere skal jeg på Fifty Shades of Grey premiere på Victoria Kino med jentene. Katrine, Renate og Fiona! Etter filmpremieren skal jeg på bursdagsdate med kjæresten på Dinner, min favorittrestaurant! Så idag tar jeg meg lov til en pitteliten fri ettermiddag, så dere hører nok ikke fra meg før imorgen.

Dere er GODE!

32 kommentarer

Siste innlegg