Iskald kos

Annonse

Ingen tvil om at frøken Orvik er glad i kaffe, og nå som sommeren er her – går det mest i iskaffe. Både inne og ute ♥  Det er godt, kaldt og avkjølende, mmmm – perfekt i sommervarmen. Mine to favoritter er disse to variantene fra TINE. De går ned på høykant for å si det sånn!

Kjøleskapet mitt har alltid 2-4 sånne, og plukker alltid med meg flere når jeg er på butikken. Den rosa er litt mer krydrete i smaken, og den andre smaker kaffe latte. Som oftest går det i isbiter og iskaffe når jeg er hjemme, eller iskaffen i hånda når jeg er på vei fra et sted til et annet.


Er ikke bare jeg som synes dette så interessant ut, nei. Hehe – søteste jenta mi!

Når jeg blir litt keen på noe ekstra godt, kjører jeg noen deilige vanilje iskuler i og heller iskaffe over, altså  – hello!! Om man vil kan man også lage en milkshake variant, masse is + en boks iskaffe i blender, og gjerne litt vanilje fra en vaniljestang. Skikkelig kos!



I tillegg til å tipse dere om disse deilighetene, kjører jeg også en ny konkurranse :

Inspirert av mønsteret på den rosa iskaffen, har jeg altså i samarbeid med TINE designet et badehåndkle og en beachbag.

Disse to tingene + hele kolleksjonen fra Lene Orvik Collection kan en av dere vinne! Legg igjen en kommentar og begrunn hvorfor du skal vinne. Lykke til ♥ Ps. Kolleksjonen finnes bare i S, M og L.

99 kommentarer
    1. Ååååå!! Ja, det vil jeg så gjerne vinne! Er tidenes iskaffefan, så hva er vel ikke bedre enn å rocke stranda med det håndkledet og beach-bagen i sommer sammen med verdens stiligste kolleksjon! 😀 Wow, digger det.

    2. Jeg elsker iskaffe om sommeren, og er avhengig av kaffe året rundt egentlig! 😀 Skal definitivt prøve med vanilje is!!
      Håndkle og strandveske som matcher passer perfekt til ferien jeg skal på i sommer, og jeg vil veldig gjerne vinne disse

      Klem.

    3. Grunnen til at jeg skal vinne er fordi jeg sårt trenger litt sommerfeeling, men bor i Trondheim. Trenger jeg si mer? Haha. Her går det i 10 grader og regn, så gleder meg til å flytte til Oslo i august, hvor det forhåpentligvis er litt bedre temperatur <3

    4. Nybakt mamma og litt nytt i sommergarderoben ville vært midt i blinken. Pluss desse to iskaffen er mine favoritter!

    5. Jeg vil gjerne at mamman min skal vinne❤️Hun skal operere ryggen og kommer seg ikke noe sted i sommer. Så det hadde hun fortjent syns jeg

    6. Jeg synes jeg bør vinne, da jeg skal tilbringe mesteparten av sommerferien i Nord-Norge inne på jobb ☹️ Som en liten godtebit jeg kan lengte etter har jeg og kjæresten bestemt oss for å ta en sydenferie på senhøsten, og da passer det fint med et nytt badehåndkle og beachbag, samt en mengde deilig sommertøy fra din kolleksjon, pakket med meg i kofferten

    7. Begrunne hvorfor jeg ønsker å vinne? Jeg E L S K E R kolleksjonen din. Enkelt og greit. + at jeg digger deg og det blant annet på grunn av alle de personlige innleggene dine. Jeg fortjener nok ikke vinne noe mer enn noen andre, livet går opp og ned for de fleste

    8. Dette hadde vært utrolig gøy å vinne! Jeg elsker også iskaffe og cappuccino fra tine er min favoritt. Når jeg leste at du putter iskrem oppi minnet det meg om kaffeen jeg alltid bestilte i Australia, for der får du alltid iskrem i frappene når du bestilte på kafé 🙂 Siden jeg er så glad i iskaffe og ikke minst klær/mote hadde jeg satt super stor pris på å vinne dette! Ønsker deg og Levi en nydelig sommer!! Gratulerer forresten med kjøp av leilighet!

    9. Hei Lene! Jeg har veldig lyst til å vinne denne premien fordi jeg skal til Barcelona med noen venninner om en måned, da trenger jeg både badehåndkle og beachbag! Hadde heller ikke gjort noe med sommerkolleksjonen din for Bikbok! ☀️

    10. Jeg fortjener å vinne for det siste halvåret har jeg jobber nærmere 180% stilling i tilleg til å ha 120 timer kurs for å bli frivillig redningsmannskap. Der jeg bor stenger butikkene kl 16 så jeg rekker aldri kjøpe meg noe nytt annet enn det jeg finnee på rema. Jeg synes genuint jeg fortjener å vinne, jeg jobber som en gal, er frivillig på den lille fritiden jeg har, of stiller alltid opp for venner og familie når de trenger hjelp til noe.

    11. Hei
      Jeg har en sønn som elsker iskaffe og jeg selv skulle ønsket meg en liten sommerfornying i klesskapet så to fluer i en smekk hadde vært fint og gledet

    12. Hei Lene! Kan du lage et innlegg om hvordan du trener rumpa? Hvilke øvelser, hvor ofte, hvor mange sett og repetisjoner? Ser smashing ut

    13. Har bursdag på søndag og er avhengig av den lyseblå iskaffen. Den avgjør hvorvidt det blir en bra morgen eller ikke

    14. Vakre Lene. Jeg syntes den Zero Lattae iskaffen var så god. Så nydelig Levi er. Smelt. Det er sikkert mange som fortjener å vinne. Jeg har hatt en utrolig tøff tid. Mistet noen som sto meg nær veldig brått. Vis jeg vinner vil jeg dele premien med ei vennine som har hjulpet meg igjennom denne vanskelige tiden. Gøy å kunne gi noe tilbake.

    15. Det hadde vært utrolig gøy å overraske mine to greie tenåringsdøtre (18 og 14) med en så flott premie. Begge har jobbet godt, og fått kjempegode karakterer dette skoleåret. De hadde virkelig fortjent dine flotte sommerklær med i bagasjen til Barcelona i juli. Derfor håper jeg på å vinne….

    16. Ååå, for en herlig konkurranse og ikke minst premie!! Jeg vil veldig gjerne vinne dette, da jeg elsker de tidligere kolleksjonene dine, og skulle gjerne hatt noe fra den nye også. Ikke fått andlending økonomisk til å unne meg det heller, så hadde vært helt fantastisk. Dessuten hadde der virkelig gjort dagene mine fremover! Mye stress og usikkerhet har preget hverdagen i det siste, så hadde vært digg med en skikkelig gladnyhet som dette

    17. Reiser på ferie i september og mangler sommerklær. Siste jeg kjøpte noe sommerklær var vel kanskje for tre år siden, da jeg er dårlig til å ta med mulighet til å bruke penger på ting til meg selv. Så det hadde vært herlig med litt nye friske klær 🙂 Badehånkle og bagg er heller aldri feil. Krysser fingre og tær for å vinne 🙂

    18. For en fin premie! Jeg vil gjerne vinne fordi jeg etter snart 9 måneder som gravid virkelig lengter til å føle meg fresh, fin og sommerklar – selv om årets solferie først kommer i desember. Å være gravid er selvsagt nydelig i seg selv – men gi meg hvilken som helst kvinne og spør om hun upåvirket kan legge på seg 14 kilo på 8 måneder. Jeg gleder meg over hver dag og alt hva kroppen vår klarer – men må samtidig innrømme at jeg også lengter etter en følelse av velvære igjen.

    19. Jeg har fulgt deg gjennom bloggen fra dag 1! Noen blogger fenges og må leses hver dag, mens andre forsvinner i et hav av skriblerier som ikke er så interessant. Jeg starter å følge en blogg – og faller like fort i fra fordi jeg mister interessen. Men din blir jeg aldri lei av. Du er så allsidig og kreativ. Den blir aldri kjedlig. Hvis jeg mangler motivasjon eller idéer så finner jeg alltid noe der inne. Smilet og gleden i deg inspirerer meg. Du står på Lene! Og jammen får du lesere også 🙂 Fortsett slik.

      ❤️

    20. Altså… JA! Hadde vært awesome å nyte sommeren med ditt freshe design. Vil gjerne vinne fordi jeg ønsker meg nye klær i min nye størrelse etter jeg ble helt hekta på styrketrening og løping da jeg var i en av livets bølgedaler i høst. Digger deg og livsinnstillingen din ☀️☀️☀️

    21. Iskaffe er min absolutte favoritt på sommeren men hver gang jeg hamstrer inn er det en 16 åring i huset som koser seg når mamma er på jobb og borte blir de på et blunk

    22. Hei! Jeg har syykt lyst til å vinne. Jeg er student, og skal jobbe hele ferien bortsett fra 2 uker. De ukene i august skal jeg til Italia med søsteren min, og hadde digget å kunne sprade rundt i den fantastiske kolleksjonen din i Roma og Toscana. Åh, perfekt. I tillegg ELSKER jeg iskaffe, så det å sole meg på et iskaffehåndkle, hadde vært kjekt. Har nettopp kjøpt meg “the golden year” også, så dersom jeg hadde vunnet dette, hadde ferieforberedelsene vært komplette. Ønsker deg en super sommerferie 🙂

    23. Vet ikke hvorfor jeg skal vinne, det gjør jeg aldri, men hadde satt pris på denne pakken og det hadde blitt min glede i sommer. Ferie har jeg ikke hatt på 6 år siden jeg ble skilt, og nå sliter jeg med SP i tillegg og angst. Så jeg kommer meg ingen steder, derfor drømmer jeg meg litt bort i blogger, og dette hadde vært sommerens høydepunkt for meg å vinne dette. God sommer til deg. Har fulgt deg lenge.

    24. For en fantastisk sommergave å vinne! Jeg er masterstudent og skal bruke hele sommeren på å gjøre ferdig Masteren min i film. Jeg hadde elsket å vinne den premien, et skikkelig boost til å sette inn det siste støtet, og levere fra meg et produkt jeg er stolt av. Du er en stor inspirasjon til å kjøre sin egen greie, og jeg hadde DIGGA å levert fra meg masteroppgaven min iført nytt antrekk, og med strandbagen klar, for da har jeg også endelig ferie. God natt fra sliten student

    25. Jeg vil gjerne vinne 🙂 Grunnen er fordi jeg elsker iskaffe, og jeg har vært avhengig av å drikke det hver dag siden 2013 :p Jeg tror de fleste vennene mine forbinder meg med tine iskaffe, så det hadde vært litt morsomt 😉

    26. Åååå. Når jeg leste dette innlegget tenkte jeg at dette er jo konkurransen som er som skapt for meg. Hadde vært utrolig gøy å vinne dette fordi jeg elsker Tine iskaffe. Er helt avhengig. Drikker en hver dag og det har jeg gjort i mange år. Akkurat som deg har jeg også alltid en iskaffe i kjøleskapet 🙂 I sommer blir det mye jobbing så hadde vært fantastisk å fått dette som en oppmuntring/boost. Kolleksjonen din er jo bare helt topp så det hadde vært helt rått å vunnet den. 🙂

    27. Nydelig kolleksjon!Og digger iskaffe. Så eg vil GJERNE ha både de super fine kleda, håndkle og bag med på ferie!Ingenting hadde vore kjekkare enn å fått det med seg på tur!:):):)

    28. God Morgen Lenemor!

      Vil bare si at du er en stor inspirasjon, og nettopp derfor har jeg nå siden januar hatt PT og trent å stått på. Jeg har aldri hatt det så bra om dagen med meg selv som jeg har det nå, elsker den gode balansen i livet med sunt kosthold, trening men samtidig ha det gøy å gjøre det man har lyst til fordi det nettopp gjør MEG lykkelig. Livet altså.
      Men nå har det seg jo sånn at etter x antall PT – timer og trening, så har kroppen min forandret seg og jeg må ta en liten detox i klesskapet mitt og gå til innkjøp av nye klær. Så å vinne hele kolleksjonen din ville vært en super start på ny garderobe og en smashing summer! <3

      Ha en fin onsdag! 🙂

    29. Har veldig veldig lyst til å vinne, rett og slett fordi jeg forguder alle plaggene i Lene Orvik Collection, og disse to var heller ikke skuffende! Du er råflink, dette kan du 🙂

    30. Åh, så utrolig deilig, og for en premie! Kaffe er livet, og med sommeren like om hjørnet er det få ting som frister like mye som iskald iskaffe. Og at du i tillegg deler ut hele (!) kolleksjonen din er jo amazeballs, for snakk om freshe klær! Fortjener nok ikke å vinne mer enn noen andre, men jobber meg nå gjennom en heftig eksamensperiode siden jeg studerer i utlandet i år, og ingenting hadde jo vært bedre enn å ha en så flott gave liggende og vente på seg hjemme 🙂 Ha en finfin (*sjekker hvilken ukedag det er*) onsdag!

    31. Jeg ønsker virkelig, virkelig, virkelig å vinne. Og grunner er at jeg selv synes jeg fortjener det! Er det lov å si? La oss gjøre en lang historie kort; jeg har gått på skole og stått på hele livet, jeg gjennomførte jusstudiet i en alder av 24 år, startet rett i stilling som advokatfullmektig, fikk advokatbevilling som 26- åring og startet i år opp min egen advokatvirksomhet. Siden januar har jeg stått på for harde livet for å få alt til å gå rundt, og jeg kan fortelle deg at det ikke gir rom for mange utskeielser. Jeg har sett på kolleksjonen din og kan med hånden på hjertet si at jeg kunne tenkt meg ALT, men økonomien tillater det dessverre ikke på nåværende tidspunkt.

      Så bottom line, jeg synes jeg hadde fortjent det. Krysser fingrene for at jeg ender opp som den heldige vinner! <3

    32. Hei Lene!

      Jeg hadde blitt så glad hvis jeg vant dette! Jeg og min kjæreste bor og jobber i ulike byer, og mesteparten av lønn går derfor til flybilletter hit og dit, slik at vi kan se hverandre. Dette går selvfølgelig også ut over ferie/sommerbudsjettet, og flybilletter prioriteres fremfor ny sommergarderobe i år.

    33. Oh Hello for en konkurranse! Digger deg, Iskaffe og kolleksjonen din. Syns uten tvil dette er den fineste av dem:) Du rocker lene! Keep up the good work og spre glede:* ps! Hadde gjort seg med litt somemrinspo når vi har 2 grader i nord-Norge:(

    34. Synes kolleksjonen din fra Lene Orvik Collection er helt nydelig! Har ikke hatt mulighet til å skaffe meg noe derfra fordi jeg har vært bortreist på utveksling, så derfor vil jeg gjerne vinne. I tillegg hadde jo et badehåndkle og beachbag som matcher iskaffen vært det ultimate tilbehøret på stranda i sommer, haha ❤️ Klem!

    35. Hei Lene og takk for en inspirerende blogg, som også er jordnær og ærlig – det setter jeg pris på 🙂 Jeg ønsker å vinne fordi jeg ikke har råd til å dra på ferie i år, så det hadde passet bra med litt beach-stemning hjemme 🙂 <3 Klem

    36. Jeg vil gjerne vinne for jeg er så LYKKELIG! Og det er lov å fortelle alle at man er det. Fortelle og la det smitte ! Jeg vil bare sprade rundt overalt og spre den gleden jeg har om dagen. Gjerne iført kolleksjonen din! Kos dere i sommer alle sammen og smil!!

    37. Elsker din design sammen med Tine og ønsker inderligst att disse produkter blir mine <3
      Ett badehåndkle og en Beach bag i mine hender hva passer bedre på Sardinias strender? =)
      Kveldens antrekk får gjerne va en kjole med tropisk print for med den i verden kan ingen vare sint:D
      God sommer fine Lene & takk for en super inspirerende blogg<3

    38. Jeg kunne tenke meg å vinne fordi jeg i januar ble kronisk syk midt i studier som jeg var så godt i gang med. Nå er jeg sengeliggende de fleste dager i uken. Så mye tid innendørs alene får meg til å tenke på hvor mye jeg savner å bare kunne dra på shopping når jeg vil, dra ut med venner, gå i fjellet.. Egentlig alt jeg gjorde før jeg fikk diagnosen.

      Det hadde vært en så stor opptur å vinne dette!

    39. Heeei 😀
      Jeg har lyst å vinne fordi dette er tidenes premie og det alltid er gøy å vinne 😀 Alle fortjener vel å vinne engang i blandt?
      Har allerede kjolen fra kolleksjonen din. Svært fornøyd og gleder meg masse til å sprade rundt i den i 25års dagen til bestevenninnen min nå til helgen. Elsker alle de positive innleggene dine. Friskt pust i hverdagen! Kos deg i sommersolen!! Klem klem!

    40. Jeg er nok ikke den som fortjener å vinne mest av alle, men jeg ønsker veeeldig å vinne kolleksjonen din! Er akkurat ferdig med studier i utlandet, og fikk derfor ikke mulighet til å skaffe meg kolleksjonen… Uansett, god sommer! 🙂

    41. Jeg vil veldig gjerne vinne, såååå gøy! Da hadde denne frøkna blitt veldig glad. Men enkelt og greit – fordi jeg syntes jeg SELV fortjener det. F**k janteloven, jeg heier på meg selv og syntes jeg fortjener det. Fordi jeg alltid er positiv og vil andre mennesker bare godt. Dømmer aldri noen før jeg har blitt kjent med de. Smil og hver glad for hver dag som går.., er ikke det mye kjekkere da(?) – enn å bare være “sur” og nedlatende mot andre hele tiden. Elsker og spre glede og positivitet. Og nå som sommeren er her hadde HELE denne gevinsten passet meg helt ypperlig <3
      Masse kjærlighet til deg, Lenemor! Jeg HEIIIER på deg 😀

    42. Oi, begrunnelse for å vinne denne? Ren og skjær sympati for en stakkars bergenser som til nå i alle fall definitivt IKKE har hatt bruk for strand outfits… – ((. Kaffe`en er IS fra før av, grunnet 11 grader og særdeles høy luftfuktighet (den bergenske måten å si “regn” på…..). MEN, det er lys i tunnelen og om 3 uke går heldigvis turen til den franske riviera (takk for gode tips forresten) og sårt tiltrengt LYS og VARME. Så DA…hadde dette definitivt kommet godt med. Da kan man forhåpentligvis nyyyte is kaffe også. Takk ellers for en fin fin blogg og ikke minst all interiør inspirasjonen. Klem fra meg.

    43. Mmmm så herlige tips! Jeg har ikke smakt iskaffe før i forrige uke! Kjøpte med meg 5 forskjellige typer! Det var jo kjempegodt! Elsker alle kolleksjonene du har hatt hos Bik Bok, har to godbiter fra de! Skulle gjerne hatt aalt!:) Men dessverre holder ikke økonomien. Jeg ønsker veeldig å vinne fordi du har nok en gang naila en kolleksjon etter min smak! Vært digg å fått en ny sommergarderobe:D Jeg heier på deg! Forresten fulgt deg i lang tid, var vel rett før du flyttet til Oslo. Veldig morsomt å se din reise, takk for at du deler <3 hilsen Cathrine 31år

    44. Liker så godt at du er så flink til å varriere inleggene dine og det gjør at jeg alltid gleder meg til å komme innom å lese ❤ kommet ikke alltid på det siden jeg oftes går innpå blogg.no, men på den måten sparer jeg den beste til sist! Hihi, Har hatt mitt første år i arbeidslivet og shit det er dyrt å bli voksen! Så det hadde vært digg med en “firs aid kit” til ei fattiglus som mei

    45. Hei!! Jeg vil så gjerne vinne fordi jeg rett og slett fødte en velskapt og herlig gutt for 6 uker siden, og nå har jeg ingen klær som passer! Jeg elsker alt du lager, så jeg hadde blitt overlykkelig hvis jeg vant. <3

    46. Hadde vært utrolig gøy å vinne! Sitter i disse dager å venter på karakteren på bacheloren som ble god unnskyldning for noen ekstra iskaffer i april og mai. Har vært stor fan av dine tidligere kolleksjoner og syntes denne inneholdt en utrolig fin kombinasjon av noe finere men også chill, en perfekt kombo!

    47. Etter et litt turbulent år, har jeg endelig bestått en eksamen som jeg har tatt opp flere ganger. Endelig Klarte jeg den å en stor bør er av skuldrene mine. Det har å satt studietiden veldig på vent, men nå løsner det! Derfor hadde det vært veldig morsomt med en liten belønning for hard jobbing assa! Vertfall fra deg som gir meg inspirasjon i hverdagen og som jeg har fulgt veldig lenge!! 🙂

    48. Jeg vil veldig gjerne vinne fordi jeg har flyttet til Texas pga mannen min, og ikke hatt muligheten til å dra hjem på lenge, og jeg tenker at dersom jeg bruker de nydelige klærne fra Lene kolleksjonen her vil enda flere åpne øynene for de☀️
      PS, jeg er ikke noe glad i kaffe, men jeg eeelsker iskaffen til Tine, spesielt mocca’n

    49. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg elsker iskaffe og syntes også kolleksjonen din er så fin!! Trenger en liten opptur fortiden også så dette hadde vært midt i blinken.. Ikke lett når kjæresten slår opp og eksamenskarakterer går dårlig.. Så hadde blitt så glad!!!

    50. Gud, så gøy det hadde vært å vinne disse fine klærne:) etter å ha sittet inne i hele fjor sommer for å amme 3mnd gamle tvillinggutter, så gleder jeg meg masse til å få være ute å kose oss masse iår:-D for å ikke snakke om hvor lett det var å finne seg fine, ammevennlige klær når man hadde gått opp 36(!)kg. Men nå er kg borte og det hadde vært veldig kjekt med nye, freshe klær<3

    51. Gøy! Jeg har hatt shoppestopp fra januar, noe som viste seg å være hakket mer utfordrende enn jeg trodde det skulle være. Har hatt så lyst på flere av plaggene fra kolleksjonen din, men er for sta til å gi meg midtveis. Men det er ingen shoppestopp-regel som sier at man ikke kan vinne plagg, hehe. I tillegg elsker jeg den nye Cappuccino Zero, og ser for meg at den blir fast følgesvenn på sommerjobb i sommer. Heldigvis har jeg en uke i Hellas å se frem til, og tenker at bagen og håndkleet kan bli en fin erstatning for kaffe i hånda den uken:))

    52. Åååå det vil jeg vinne!!!! Hadde vært en genial måte å starte sommerferien på,, og med tre barn som krever sitt hadde det vært digg å fått noe som var bare mitt!!! Kaffe fan!!!

    53. Jeg må si at jeg absolutt elsker både iskaffen og kolleksjonen din, så å vinne den ville gjort meg veldig lykkelig. Må si at jeg digger hånkleet og strandbagen også forsåvidt, den vil bli brukt mye på det glade sørlandet. <3 <3 <3

    54. Hei! Ååå så fantastisk! Jeg elsler iskaffe, noe av det beste jeg kan drikke ☺️ Håper å vinne, siden jeg har vært skadet hele sommeren, og kan trene minimalt.. blir derfor en del timer på stranden, så hadde vært perfekt å kunne føle seg ekstra fresh med blandt annet håndkle og strandbag! Ha en fin sommer☀️

    55. Elsker de to smakene, drikker minimum 2 til 3 om dagen 🙂 Vil gjerne ha med meg denne kolleksjonen til Kroatia når vi skal på ferie, med den kule bagen og håndkleet blir det bare perfekt 🙂

    56. Omg, yaaazzz ❤️ Har ikke råd til å kjøpe noe nytt etter tidenes baksmell på skatten! Dette er jo bare helt perfekt, søte, snille, vakre Lene ❤️❤️❤️

    57. Elsker disse kaffivariantene! Og jeg ønsker veldig gjerne å vinne fordi jeg trenger en helt ny garderobe nå som jeg endelig ser resultater av trening og nytt kosthold – var på mandag og kjøpte mine første topper i en størrelse mindre enn jeg pleier!

    58. Jeg vill gjerne vinne <3 I år har jeg ikke en eneste dag ferie og ettersom kolleksjonen din ikke kom i butikk her jeg bor kunne jeg gjerne tenkt meg den å i det minste ha noe fint å ha på meg hvis det blir tid til en tur på stranda eller en liten sommerfest 😀 Håper du får en fin sommer Lene <3

    59. heisann!
      så gøy

      eg skal til Barcelona med fint vær og nydelig strender utenfor byen. ka hadde vel ikkje vert bedre enn å gå på stranda med stil?
      kult håndkle og bag!

      elsker kolleksjonen din btw

      ha en strålande dag 😀

    60. Hei Lene!
      Kul konkurranse der jeg både digger iskaffe og tøyet du lager, bøyer meg i støvet for deg! Du er en skikkelig inspirasjon.
      Hadde vært kjempe gøy å vunnet kolleksjonen din da jeg ikke fikk tak i noen plagg fordi alt var utsolgt når jeg skulle kjøpe. + hadde vært passende å ha med til syden i høst

    61. Har fire barn, derav to på 9 mnd og 2 år, så det er lenge sidan kle til egen garderobe har vore på prioriteringslista! Endelig er eg tilbake til den eg var før to graviditetar på rappen, så litt nytt og fresht i sommargarderoben hadde vår supert!

    62. Jeg vil vinne fordi jeg dessverre ikke har fått noen sommerjobb i år (enda jeg har prøvd) og har derfor ikke lommepenger til overs. Jeg skal heller ikke på en utenlandsreise så det blir mildt sagt en litt annerledes sommer! Også ELSKER jeg Tine Iskaffe da <3

      Om jeg skulle vinne må jeg har i strl L.

    63. Ååå så rått! I august reiser jeg til Italia, og hvor digg hadde det ikke vært å kunne ha med seg strandvesken og strandhåndduken på de hvite strendene i Sardinia? Selvfølgelig i kledd verdens stiligste kolleksjon!
      Jeg ser det for meg allerede

    64. Jeg vil vinne fordi kolleksjonen din hadde spritet opp garderoben min så inni graaaanskauen, og kombinert med beachbagen er jeg spenna klar for å innta stranden med still!!! Mangler bare sola så er jeg good to go

    65. Jeg vil vinne siden jeg for tiden bor i USA og har ikke tilgang til BIKBOK herfra.. De sender dessverre kun til steder i Europa, og jeg har så lyst på kolleksjonen din som passer så godt i dette været som alltid er fint!

    66. Hadde vært super kjekt å vinne dette, trenger litt sommer stemning da det har regnet nesten hele tiden her hvor jeg bor, og kolleksjonen din har såååå mange plagg jeg har lyst på 😀

    67. Har utrolig lyst til å vinne fordi jeg lengter etter sommer, varme og sol. Jobber hver dag i hele sommer (med unntak av noen søndager) og ønsker derfor virkelig å få til en ferietur i sept/okt. Da det blir mest arbeidsklær får jeg ikke brukt noen fine sommerkjoler, shorts eller annet i år. Dessuten bor jeg langt Nord, og vi har ikke alltid idylliske somre. Håper å vinne så jeg er sikret garderobe og stilig strandveske med håndkle så jeg kan glede meg til å bruke det etter at de fleste andre har fått sin sommer. Måtte hatt størrelse S.

    68. Jeg kunne tenkt meg å vinne for å ha premien som en gulerot. Jeg fødte mitt andre barn for 6 uker siden og målet er å føle meg komfortabel i egen kropp. Det er mange år siden jeg kunne kjøpe klær på BIKBOK, og kolleksjonen din er jo bare så fantastisk. Hadde vært awesome å kunne passe i klærne etterhvert og hadde satset på M! ( er en L/XL idag) 🙂

    69. For noen herlige og sommerlige farger på håndkle og beachbag! Jeg hadde blitt vanvittig glad om jeg hadde vunnet dette. Har endelig klart å komme inn på boligmarkedet etter mange nedturer i budrundene (❤️), og det merkes på lommeboken

    70. Synes ikke jeg fortjener å vinne noe mer en de over her, men jeg elsker mocca iskaffen, herlighet! Fyller kjøleskapet opp når det er tilbud for å sire sånn!

    71. Ah, jeg elsker iskaffe! Jeg må ærlig innrømme at jeg har holdt meg borte fra iskaffen på grunn av alt sukkeret som var i den, men jeg elsker den nye zero-versjonen med cappuccino! Den er perfekt, og ikke så verst for samvittigheten heller 🙂 Jeg ønsker å vinne fordi jeg rett og slett ikke har bådehåndkle eller strandbag, og kunne trengt dette i sommer. I tillegg syns jeg flere av plaggene fra den nye kolleksjonen din er til å sikle over hehe. God sommer!

    72. Ønsker å vinne rett og slett fordi jeg ELSKER både iskaffe og kolleksjonen din!!

      God sommer fine Lene!

    73. åååå!! Iskaffe OG kolleksjonen din! Jeg er ikke glad i svart kaffe, og da er iskaffe fra tine redningen for meg. Jeg elsker designer deres og det håndkledet ser jo bare helt nydelig ut. Jeg var i utlandet når kolleksjonen din ble lansert, så fikk ikke mulighet til å kjøpe i butikk. (jeg liker å prøve før jeg kjøper klær – fattig student). Hadde vært utrolig gøy å vinne!! Jeg krysser fingrene!!! 😀

    74. Åå herlig! Hvor gøy hadde det ikke vært å vunnet en kolleksjon hvor du faktisk oppriktig kunne kjøpt alt selv og virkelig likt det? Det hadde vært utrolig gøy å vunnet <3 Iskaffe er jo også en favoritt for meg som ikke har lært meg å drikke ordentlig kaffe enda.

      <3

    75. Hvorfor jeg ønsker å vinne? Jeg eeelsker iskaffe, spesielt den røde, og synes kolleksjonen din er superflott ♥

    76. Ja takk!! Hadde vært helt supert å vinne denne flotte kolleksjonen din, for alt er så fint!! Når jeg var på Karl Johan når den ble sluppet var det vanskelig å velge hva man skulle kjøpe seg. Så hadde vært et stort pluss å vinne alt når du er så flink

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg