Is, jordbær og solskinn.

Hei på dere! Dagene fyker avgårde. Jobb fra 07-16, deretter dro jeg for å se på lokalet til den nye butikken, åh jeg gleder meg som et lite barn! Det så kjempe bra ut. Pappa er i byen også, så jeg var og stjal voffen vår litt, kjekt og passe henne litt. Nå har vi spist herlig grill mat, og til dessert non stop is og jordbær – mmm..

Dere skjønner, denne uken er vi barnevakt for lillebroren til Rolf Ivar som er 9 år. Så vi bor hjemme hos foreldrene, i det vakreste huset man kan tenke seg, føles som vi bor på hotell. Love it. Så her koser vi oss, eller.. Jeg har jo ikke vært så mye hjemmer her enda, men vi skal i hvertfall kose oss masse de neste dagene. Kjekt å passe lille Sander.

Vel, nå får jeg ta med meg Bella på en liten tur, hun er litt rastløs.

Dagens outfit.


Alt fra Bik Bok. Bandeau fra Bershka.


Kooose litt..

Ønsker dere en fantastisk dag. Her skinner solen som aldri før, og vi har 21 grader. Hurra for sensommer! Hvordan er været hos dere?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg