Interview with Kamille

– Ready for interview with the magazine Kamille – SMILE! Idag har jeg hatt Kamille på besøk, to søte som kom hjem til meg rundt klokken ti. Ble intervjuet til en sak som kommer ut i midten av januar. Fokuset er blogging, hvordan en bloggers hverdag er og hvordan man jobber etc etc. Som jeg sa til de som var der, så føler jeg at man som blogger ofte blir veldig forhåndsdømt. Veldig mange gjør seg opp en mening, og tenker nedlatende om de som blogger. Man blir kalt rosablogger, og rett og slett sett på som dum. Dette synes jeg er trist. Man blir sett ned på fordi man lever av blogging, og det er fordi jeg ikke tror folk helt vet hva som ligger bak. For min del er jeg ikke bare en blogger, jeg er så mye mer enn det. Jeg har et eget AS, jeg driver en nettbutikk, og ja – jeg skriver også en blogg- men det er ikke det jeg bruker mesteparten av arbeidsdagen min til, det er langt mer enn å ta noen bilder å skrive litt tekst. Og det er der noen misforstår. Jeg er på meg selv som en smart og oppegående jente, som har mange baller i luften, som jobber og står på, og som jobber mot egne mål, og det er jeg stolt av. Jeg er ikke en dumming fordi at jeg har en blogg. Bloggen for meg er et sted jeg kan legge ut å skrive om det som interesserer meg, mange mener de fleste blogger fremstår som så “perfekt” men vi er jo bare vanlige mennesker vi og. Selvfølgelig har jeg dårlige dager vi også, men jeg orker ikke å skrive om det. Noen ting er jo personlige, og det synes jeg folk må tenke litt over. Om man har en dårlig dag, eller krangler med kjæresten/mannen/kona si, eller er lei seg for ting som skjer innenfor familien- så flagger man ikke det i sosiale media? Så hvorfor skal vi som bloggere gjøre det da? Jeg vil at min blogg skal være et hyggelig, inpirerende sted å klikke seg inn. Jeg er en glad og positiv jente som mesteparten av tiden har det veldig fint, så hvorfor skal jeg ikke skrive om det da? ♥ Gleder meg til å se saken på trykk, blir spennende å lese. Skravlet hull i hodet på journalisten i over én time! Hehe..
Her er vi på vei til kontoret, måtte jo vise de det også- i tillegg fikk vi tatt noen bilder på veien, og inne. Gøy med bilder i litt forskjellige settinger!

Wearing : Boots Aldo | Coat Ganni | Handbag Chanel | Sweater here | Pants Zara

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg