Interiorfavs

Uten navn-31
1 // Kopp med lokk 2 // Zig Zag pute 3 // Kjøkkenhåndkle 4 // Trekanin 5 // Lysestake 6 // Trekalender 7 // Gullkrukke 8 // Chanel bok 9 // Trehånd 10 // Marble klokke 11 // Zig Zag pute stor 12 // Vase 13 // Gullkrukke liten 14 // Urbania lyshus 15 // Poster 16 // Lampe med trebein 17 // Svart vase 18 // Gull lampe (adlinks)

Det er ingen tvil om at jeg elsker den skandinaviske, rene stilen hjemme. Og det som er så fint med denne stilen- er at det er så lett og gjøre om på den! Endre litt på farger, mikse med litt nye ting, uten at det nødvendigvis trenger å være store forandringen, eller koste så mye. Da vi først flyttet inn, hadde vi lette, lyse farger, tre og hvit kombinsert med litt svart. Nå har jeg gjort litt om og addet mer svart, og gull i tillegg til masse digge kaktuser og en fin aloevera plante, grønt er skjønt! Synes stilen er mye røffere nå, og jeg digger det! Spennende å se hva jeg finner på til sommeren, ser for meg litt snillere interiør da.. Egentlig så har jeg lyst å male i duse, pastellfarger – men det TVILER jeg på at jeg får lov til…. Lov og håpe ♥

14 kommentarer
    1. Såå fine ting! Det er som om du har lest mine tanker!! Jeg også adder mer svart i interiøret og kaktuser! Før var nesten alt lyst og hvitt, men nå liker jeg at det er litt røffere. Må bare passe på at det ikke blir FOR mye svart 😉

    2. Superfine ting, er også på “vei dit” interiørmessig! Er jo så mye fiiint!! Instagram (fruenihuset) er en skikkelig stor inspo for meg der, ELSKER det! Men kan jo bli dyrt da.. hehe.. Mannen har gitt opp for leeeengst.. 😉

    3. Så mye fint <3Elsker stilen din! Holder faktisk på å lage samme spisebord som du, og det blir sannsynligvis ferdig i dag!Gleder meg til resultatet :-DKlem!

    4. Elsker stilen din! Hadde ei venninne på besøk, og hun spurte om jeg leste bloggen din pga stilen vi har hjemme. Hadde egentlig ikke tenkt så mye over det, men tror jeg blir snik-inspirert! 😀 Syns det er så vanvittig mye fint å finne på interiørfronten om dagen 🙂 Gleder meg så til sommeren! PS: Tror duse, matte farger hadde blitt kjempe fint 🙂

    5. Hei Lene <3 du er så flink med interiør! Elsker stilen du har hjemme. Helt enig at den skandinaviske stilen er skikkelig fin. Supert at du blogger om interiør!!! Fortsett med det 😉 ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg