Interior

Er ikke helt ferdig med leiligheten interiørmessig enda, men har lagt det litt på vent da jeg ikke har hatt helt inspirasjonen til og fortsette. Jeg har likevel lenge lett etter en side hvor jeg kan finne litt forskjellig print o.l nå, husker jeg spurte dere om tips også. Nå har jeg funnet en side som jeg synes passer oss og leiligheten bra, Sealoe.se heter den ♥ Noen som har hørt om den? Uansett, idag kom pakken i posten og jeg er superfornøyd med alt jeg har funnet. Dog, litt usikker på hva jeg skal bruke, og hva jeg skal ha hvor enda. Men det finner jeg nok ut!

Haha, må le av den under. Den er jo søt, da ♥ Typisk oss jenter, liksom . . Min absolutt favorittposter uten tvil er denne :

Girlythings for sure, det er det ingen tvil om : ♦ A really good book ♦ A cup of vanilla tea ♦ Sleeping in with you  ♦ Booking tickets and travelling ♦ Blue jeans with a white shirt ♦ Fresh flowers in the kitchen ♦ Feeling loved + making others feel loved ( Favoritt ♥ ) ♦ The smell after it rains De forskjellige posterene skal jeg ramme inn, og lurer på hvor man kan finne store, svarte rammer? (50 x 70cm) Og små forsåvidt.. Åhléns kanskje? Lurer litt på å ha puten + noen postere på soverommet, men har litt lyst å ha det på stuen også. Åh, som jeg skal kose meg med å plassere disse tingene. Gleder meg til å vise dere når det blir ferdig. Obs : Hodeskallen, trehånden, fjæren og lysestaken er ikke fra Sealoe.  You like?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg