Interiør : Svar på spørsmål samt litt annet snadder

Annonse – jeg har fått rabatter på noen av produktene i dette innlegget

Altså WOW! Jeg har hatt rekordvisninger på Housetour-videoen min som jeg la ut for to uker siden, jeg ble så sjokkert og glad når jeg så det! Over 60.000 som har sett den liksom, det indikerer enda mer for meg at veien jeg har valgt å gå videre er så riktig. Det er DETTE jeg brenner for!! Wææ så glad jeg blir!

Dere hadde litt spørsmål fra Housetour videoen, og de kommer det svar på her ;

Hvor har du kjøpt knaggrekken, skohylla og veskehylla?

Knaggrekken kjøpte jeg på Illums Bolighus, de er fra Menu – fant en link til dere her. Skohyllen er fra merket MixRack og veskehyllen er fra Gubi.

Hvor er kaffemaskinen fra? Ble kaffetørst av å bare SE på den!!!

Hehe, den er fra Nespresso, og modellen heter “Creatista.”

Kult med sammenslåingen, men for oss som liker å ha åpent vindu om natten når vi sover (også om vinteren), så blir jo badet kaldt?

Ja, det er jo et valg man må ta. Jeg har aldri hatt behov for åpent vindu, noe som da passer helt fint når jeg slo sammen bad og soverom. Har en normal og deilig temperatur i begge rommene, hverken kaldt eller varmt. Kan jo alltids lufte litt før jeg legger meg om jeg ønsker det, og da spiller det jo ingen rolle om badet blir kaldt.

Rååå stilig leilighet , takk for omvisningen  Men lurer på hvor du har vaskemaskin din og hvor tørker du klærne dine ?

Takk! Vaskemaskinen er integrert i kjøkkenet. Det hadde jeg i forrige leilighet også, veldig fornøyd med den type løsning. Har vask og tørk kombinert, men henger som regel opp klærne på tørkestativ (som de fleste gjør?) Hehe ♥

Så koseligt du har det. Har to spørsmål, hvor har du kjøleskapet? Å hvor gjør du av alle tingene dine, klær/sengetøy/og annet? Kunne ikke se så mye lagringsplass?

Takk! Kjøleskapet er kjøleskuffer på mitt kjøkken, så har jeg fryseskap ved siden av og vinskap. Jeg har en garderobe med ganske stor plass. Den bygger ca 3.20 i høyde så er plass både til dyner, sengetøy, og ja – selvsagt.. Klær. Håndklær og lignende har jeg i skapene på badet.

Kan vi se kjøleskufferne dine?

Absolutt! Det kommet et innlegg om ikke så lenge, hvor dere får se både kjøleskuffer, skuffer og skap! ♥


Siden vi først er inne på interiør, tenkte jeg at jeg skulle vise dere den nye vasken på badet (den første var det feil med så vi valgte å produsere den i Italia fremfor Kina) – samt alle de fine kranene og dusjen i leiligheten. Er så forelsket i alt, og så fornøyd! It’s all in the details! 

Kjøkken

Veldig glad for at jeg valgte “innebygd” kran på kjøkkenet, i svart matt. Det er rent, litt annerledes og passer helt perfekt både til speilet over, til vasken og den hvite marmoren.

Samme stil går igjen på badet, og jeg kunne ikke vært mer happy! Det krever så lite når man velger svart matt, er bare å tørke av det, man slipper og pusse og det blir ikke fort skittent i det hele tatt. Så deilig!
Alle kraner i leiligheten, dusjen og batteriet til badekaret er fra Tapwell.

Jeg er så utrolig fornøyd med vasken og “understellet” til den – fordi jeg ikke har sett noen som har lik. Og det liker jeg, jeg liker å skape det litt “unike” for meg selv. Vasken fikk jeg Ole Petter hos Ulfven til å hjelpe meg med. Dette var ikke noe de hadde i sortimentet, men han var så snill og kontakte leverandørene sine for å lage den til meg. Jeg er så fornøyd og takknemlig for at det finnes sånne herlige og løsningsorienterte mennesker! Hos Ulfven har de så utrolig mye fint, både fliser og vasker  – jeg har brukt de både til denne leiligheten, og til den forrige. Flisene på lille-toalettet er også fra Ulfven.

Her har jeg også valgt produkter fra Tapwell – og Leif Erik, markedssjefen der som alltid hjelper meg og som er så himla positiv til alt jeg skravler om og tenker, hehe.. Koselig med sånne samarbeid! Til badet ønsket jeg å ha litt annet enn det svarte matte, i og med at det er så mye svart fra før. Så for å ta igjen gull-listene jeg har i flisene på gulvet, valgte jeg flusher og kran i Honey Gold! Det er så fint, og klassisk!

Hva er deres favoritter når det kommer til sånt? Alt er jo så fint. Lagt min elsk på svart og Honey Gold jeg da, men synes også at rustfritt stål er supersexy!

15 kommentarer
    1. Veldig fint! Men hvorfor må « alt» du snakker om være så sexy, selv en kran på et bad liksom? Har merket at du bruker dette uttrykket veldig ofte, og syns at det gir et litt merkelig fokus. For eksempel når du snakker om joggeklær og. Kan de ikke bare være behagelig? Må man alltid være så sexy?? Syns bare fokuset blir så rart…

      1. Kanskje ikke alt jeg snakker om som er omtalt som sexy 😀 Haha, men jeg synes det er et ord som passer bra når noe er det.. Det er jo min beskrivelse av det – må ikke bare være mennesker som er sexy, kraner må få være det de og 😀 🙂

    2. Helt svart matt kran er det beste, hadde det på kjøkkenet min forrige leilighet holder seg så bra..

      Derfor blir det matt svart nå når vi skal pusse opp badet, takk for inspirasjonen

    3. ÅÅÅh, du har det så fint! <3 og ferien din ser helt perfekt ut!!
      Ser du har krøpet helt ned på side 2 i rampelysforumet på kvinneguiden.
      Hva tenker du om det? Jeg tenker at det er bra for din personlige del, men for kjendis lene sin del, er ikke det litt kjedelig??? Er det ikke noe som heter all pr er god pr?
      Det er jo både oss som liker deg og de som ikke liker deg som skriver der inne..

      1. Hei, tusen takk 🙂 Krøpet helt ned på? Hva betyr det??? Haha! Det er vel uansett ikke noe man får gjort noe med tenker jeg 😛 Men heller positiv pr enn negativ pr for min del så det er kanskje bra det da, at jeg har krøpet ned på side to, whatever that means 🙂 😀

    4. Du er så flink Lene! Har opp gjennom årene klikka meg innom bloggen i ny og ne, og følger deg jo på insta, men da jeg så videoene dine på Youtube, da fikk jeg virkelig øynene opp for deg! Utrolig kul og sprudlende dame, og så er du jo så flink med det du gjør! Stå på, og GJERNE fler videoer! Humøret ditt smitter, og din kunnskap inspirerer <3 <3 god påske

    5. Hei Lene

      Hvordan tar du vare på all marmoren i leiligheten din?sliter med flekker på mine marmorflater, og at marmoren mister glans! Prøvd masse men marmoren er såpass porøs i seg selv at lite fungerer!

      Kirsti

    6. Hei! Kan jeg spørre deg om hvem som har laget stativet til servanten og hva betalte du? Så mye finere enn de tradisjonelle skuffene eller skapene! Gjorde virkelig at vasken din kom til sin rett! Superfint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg