Interiør – jul i heimen

15397821_10158351467875355_1170226119_oJa ja dere, bedre sent enn aldri er det ikke? Det gikk opp for meg her en dag at jeg hverken har et snev av jule-følelse, eller har gjort noe som helst julete i desember måned! Eller, det har jeg jo – har jo vært både på jentejulebord og på julechampagnelunsj, og sett Polar Ekspressen sammen med J! Men flere av de kosete tingene hjemme vet dere, som julepynt, julemusikk, gløgg, pepperkaker, enda mer julefilmer, julebakst (… Mulig jeg burde droppe dette, og ha litt selvinnsikt…) Og alle de andre julete tingene. Så idag var det på tide å svinge seg. Bedre sent enn aldri, der altså. 6 days too late! Jeg er sikker på julestemningen skyter inn for fullt når jeg og J drar til NEW YORK (wohoo) på torsdag. Hjelpes, går det an å glede seg så mye liksom!

Ikke mye å skryte av, men litt julete planter, en “selvpyntet” adventsstake (hvor jeg ikke har tålmodighet til å tenne ett og ett lys for hver søndag, men hvor jeg tenner alle på én gang) en julestjerne, og et pistrete juletre uten pynt! At least I tried?!

1. Adventsstake : Det skal ikke så mye til før den blir littegranne julete ♥
15387631_10158351467560355_1285964018_o15369819_10158351467460355_532754525_o15409965_10158351467545355_872446879_oLysestake herfra & pynt fra Søstrene Grene / Stol fra Jess Design / Bord Hay / Hylle Bolia

2. Julete planter : Svibel, julestjerne og … Og.. Anyone? Aner ikke hva den siste heter, men den er fin da ♥
15354026_10158351467600355_9181363_oAlle disse kjøpte jeg hos Blomsterglede på House of Oslo

3. Julestjerne
15354044_10158351467455355_1917810011_oDenne er fra Granit

4. Juletre (helst et som er pyntet, hehe) & små søte bokser til å ha under treet, eller til å pakke inn julegaver i.
15409646_10158351467910355_245658251_o15397688_10158351467880355_1565362374_oJuletre fra Ikea / Esker fra Søstrene Grene

Jeg har ommøblert idag da! Tror jeg liker det.
15409872_10158351467680355_520074380_oNå skal jeg komme meg i dusjen, og deretter skal jeg til J ♥ Vi skal lage lasagne og kose oss! Treningen utgår idag, nå vil jeg heller bare slappe av. Tidlig på’an imorgen istedet!

Fin kveld til dere! Regner med dere har litt mer julepynt enn meg hjemme, og kanskje litt mer på treet (selv om det ikke er så mye som skal til, hehe..)

18 kommentarer
    1. Så kult med snudd spisebord! Juletreet trenger bare litt lys, så blir det såå mye koseligere allerede 😀

      Kan jeg få komme med et lite tips? Jeg tror du kan få flere kommentarer og tilbakemeldinger om du publiserer kommentarene litt tidligere enn du gjør, om du skjønner? Nå frigis de gitte kommentarene til et innlegg gjerne dagen etter (eller senere), slik vi ikke får sett hva som allerede er spurt/snakket om i kommentarfeltet, og det er heller ikke like “vits” i å gå tilbake et inlegg eller to for å kommentere eller svare. Den mer direkte dialogen mellom deg og leserne dine forsvinner om vi må tilbake flere inlegg å se om du eller andre har svart på kommentaren (som vi har glemt at vi har skrevet), og det er synd… Hmm, håper du skjønte hva jeg ville frem til, haha! Jeg tror i alle fall en mer aktiv dialog hadde gjort seg 😀 Ikke at DU må svare på alle kommentarer i hytt og pine, men da har i alle fall vi anledning til å svare hverandre også, hehe. OOK – takk for meg.

      1. Ja, lys skal det få – etterhvert… 😀 Prøver å godkjenne så fort jeg kan, men ikke alltid man husker på det, men skal tenke mer over det fremover <3 Stor klem tild eg 🙂 🙂

    2. Åhhhh så gøy med NY tur, da må du knipse litt juleinspirasjons bilder til oss. Der nede tar jo julepynten heeelt av hehe. Kos dere på tur og god tur 🙂

    3. Hei Lene!

      Jeg og min kjære skal ha en kjærestehelg i oslo uten lille. Vi elsker gode matopplevelser og lurte på hvor det er kult, romantisk og god mat:) Tips?

      1. Åh så herlig! Ja, middag på Nodee, drinker på F6, lunsj på en av Oliviaene 😀 Hm, eller så kan dere spise på Sudøst, Sawan, BokBacka (der er det satt meny og litt dyrere) Ta en drink på Nodee Sky! <3 Enjoooy 🙂

      1. Hei, jeg bruker Piper ja! 🙂 Den er helt super, genial! Bruker den alltid når hun er hjemme alene. Finner du ikke denne noe sted på nett? Var på nett vi kjøpte den 🙂

    4. Så koselig! Jeg skal helt ærlig si, at jeg har EN nisse, og det er det jeg har pyntet med.. Jeg har virkelig ikke orket å gjøre noe mer enn som så, jeg får ta det på søndag.. hah!! Jeg pleier alltid å være ferdig pyntet til 1. des, men i år har ikke lysten vært der, rett og slett. Men det hjelper med julefilmer da – får litt julestemning av det også 🙂 Tenkte å kjøpe meg noen svibler også 🙂 Ganske søte, og minner litt om jul, spør du meg! Ha en superfin dag!

    5. Hvor er blomsterpottene fra? Er på jakt etter noen i egen ny leilighet, men er vanskelig å finne noen jeg virkelig liker..

      1. Litt forskjellige steder, men de små er fra Floriss, de svarte fra Hay, og den hvite aner jeg ikke dessverre <3

    6. Så koselig! 🙂 Skal ikke mye til, med din stil syntes jeg du har fått det veldig fint <3 Her er juletreet kommet opp, hvitt og sølv på treet, noen få nisser rundt om, lykter og en stor julestjerne i vinduet <3 Ganske fornøyd. Det hjalp hvert fall på julestemningen. Har du sett den nye julefilmen, Snekker Andersen? Jeg skal få sett den de nærmeste dagene, den skal vist være veldig koselig 🙂

      1. Åh så herlig, Lisa! Må få pyntet treet jeg også kjenner jeg, hehe.. Nei, ikke sett den – men har superlyst!! Så den har vi lenge snakket om at vi vil se! <3 Du får si fra om den er bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg