Interior – home

Hei dere, og god fredag! Så deilig med helg nå altså, fint og mildt vær i hovedstaden og jeg har allerede lagt bak meg to morgenmøter for dagen. Begge møtene har omhandlet den nye kolleksjonen min, og idag har jeg til og med delt en liten behind the scenes snutt på instagram, you should see it : her ♥

Kommer med en liten oppdatering på hjemmefronten idag, flere har etterlyst bilder av hvor vi har tv og tvbenk – for det har jeg jo faktisk aldri vist. Mange som lurer på om vi ikke har tv, men det har vi jo selvfølgelig!

Uten navn-10Uten navn-3Uten navn-9Uten navn-11Tvbenken er fra Bolia | Gullkrukke her | Lampe med trebein her | Bilde fra Sealoe | Duftlys Bik Bok | Hvite figurer Bolina | Papirsekk Livlige Rom

Ordnet det litt røffere på stuebordet også, svart, kaktur og gull ♥
Uten navn-8Uten navn-2Liten gullkrukke – her | Duftlys Voluspa / Milla Boutique | Stor gullkrukke Floriss | Chanel bok her (noen av linkene er adlinks)

Hope you like it ♥ Nå har here nesten sett alt tror jeg, ja – bortsett fra gangen! Men den er superkjedelig, hehe. Men kan vise den til dere neste uke likevel, den har jo ganske fine, og grå kalkvegger som jeg elsker!

18 kommentarer
    1. Så fint! Vet du hva den tv-benken heter? Jeg fant den ikke på nettsiden til Bolia nemlig. Vis gjerne bilder av gangen også, alltid gøy å se 🙂

    2. Så fint dere har det!På behind the scenes-filmen, så hadde du må deg bikini. Kommer den også i bikbok-butikk eller nettsida, eller er den fra et annet merke? 🙂

    3. Hei 🙂 jeg ser du hr lagt ut ny oppskrift på kyllingsuppe men jeg har prøvd å finne frem til en du la ut tidligere men finner den ikke, den hadde karri, fløte, hakkede tomater i seg hvertfall… husker ikke så mye mer og jeg hadde tenkt å lage den i kveld for jeg laget den en gang før og den var så god. men nå har jeg glemt oppskriften og alt.Kunne du skrivd den på nytt??

    4. Hadde vært morsomt om du la ut en video fra hele leiligheten! Blir jo mye lettere å skjønne hvordan den er om man kan få se den gjennom en filmsnutt – da skjønner man jo også hvor de ulike rommene er i forhold til hverandre 😀 God helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg