Interiør-elsk!

Hoho! Nå er jeg skikkelig giret, så da passer det perfekt å dele det med dere ♥ For dere er jo interiør-elskere som meg!

Jeg bor meg fortsatt inn her hjemme, og må føle litt på hva jeg ønsker i forhold til hva jeg vil ha på veggene. Jeg ombestemmer meg jo hele tiden. Husker dere posterne med de hotte mannfolkene som jeg skulle ramme inn å ha på den svarte veggen? Ja, de skal jeg ikke ha mer – så om noen er interessert i de så er det bare å skrike ut. Det er altså disse tre hotte her. 

Jeg vet ikke helt 100% hva jeg ender opp med på veggene til slutt – men nå skal jeg i hvertfall begynne ett sted. Så ser jeg hvor det tar meg videre.

Til kjøkkenet, har jeg nå bestilt to minimalistiske, svarte hyller som jeg skal ha ved siden av det svarte skapet mitt.

Disse tenker jeg å ha krydder i, bøker og diverse dill. Jeg har funnet en ny favoritt i forhold til hyller, Meert heter de. Så kule! Jeg så de først på instagrammen til en jeg kjenner i Ålesund, og falt pladask! De finnes i flere størrelser, jeg gikk for 100cm.

Til den svarte veggen i stuen, må jeg skape litt liv – og det første møbelet som skal få gjøre det – er en superkul og minimalistisk hylle-reol i svart som jeg skal stille ved siden av sofaen i høyre hjørne.

Denne tenker jeg å fylle opp med masse gøy som lager liv på den svarte veggen. Og etterhvert tenker jeg å bygge på med fritthengende hyller slik det blir en slags hylle vegg. Mulig jeg tar inn lamper, eller en eller annen form for kunst også. Jeg må rett og slett bare se. Hva tror dere? Kan det bli bra?? Jeg så at denne hyllen finnes i større også, men det har ikke jeg plass til. Et tips til dere som leter etter kule hylle-reoler, finnes i to størrelser så jeg.

Til den hvite veggen bak sengen på soverommet, skal jeg foreløpig ha to hvite hyller som blender litt inn i veggen og gjør det litt delikat og lett.
Jeg vil ikke tynge den veggen så voldsomt. Ser for meg fine vaser med stilker av blomster i, og ellers noen bøker. Så får jeg se om jeg bygger på med mer etterhvert. Eventuelt flere hyller, speil .. Jeg vurderte en stund å male denne veggen også svart men jeg ombestemte meg. Det skjer så mye inne på det sommet her ellers ift badet, så jeg vil roe det litt ned med enkle, fine hvite hyller.

I tillegg har jeg lett og lett og lett etter typ noe å henge såpene mine i. Jeg så det i dusjen når jeg var i Barcelona i fjor sommer og har ikke funnet det siden. Før nå! De selger både enkle og doble sånne, og jeg bestilte en dobbel en for å ha i dusjen. Tror det blir superkult til den svarte matte dusjen, og dusjdøren. Så får jeg se om jeg kjøper to “single” til å ha ved siden av vaskene mine på toalett og bad. Var de ikke kule? Ikke dyre i det hele tatt heller!

Her kommer tingene i en kollasj – gleder meg til å få de hjem, opp på veggen og få satt friske grønne planter og annet gøy i de!

Hvit hylleSvart hylleBottle tripod – Teun hylle-reol

De hyllene er ikke veldig dype, men det finnes en str større enn de jeg valgte og da får man satt større ting i de også. Likevel så synes jeg at det kan være fint med hyller som er litt nette – enig?? ♥ Håper dette var et innlegg til inspirasjon for de som sliter litt med veggene som meg!

18 kommentarer
    1. Kjempe fine, og delikate! Synes du er så flink med interiøret. Men synes det kunne vært spennende med noe kunst ikke bare hyller på alle veggene:)

      1. Ja – det kan jeg være enig i, men jeg er litt usikker på hva jeg egentlig liker av kunst.. Så det får bli en vakker dag! 😀 <3

    2. Hei. Ville bare si at de Meert-hyllene har de på Møbelringen til halve prisen av der du fant. Av og til kan det lønne seg å titte utenfor designbutikker/sider 😉
      Hele utvalget av Meert på Møbelringen finner du her: https://www.mobelringen.no/catalogsearch/result/?q=MEERT

      Ellers tror jeg at dette blir veldig bra! Blir spennende å se når ting kommer på plass 🙂 Er på hyllejakt for tiden selv, og greier ikke bestemme meg. Kanskje det hjelper å se dine i “praksis”? 🙂

      1. Hei! Å?? Selger de Meert? Wow – det får’n si! Hehe – ja kanskje det, skal dele med dere så fort jeg får de opp <3 Stor klem!

    3. Hei! hvorfor blogger du aldri lenger personlige innlegg? bare interiør og mat oppskrifter. hyggelig det også men trenger en blanding. Som foreksempel mer hverdagsblogging.

      1. Hei! Er ikke så lenge siden jeg blogget personlig 🙂 Hvilken hverdagsblogging føler du at mangler da? Klem

    4. Nå har jeg akkurat vært byen rundt på leting etter en lignende blazer som du har fra mango (bra for kondisen, men dårlig for lommeboka at du inspirer meg så mye), og fant faktisk en på Zara 🙂 Og mens jeg stod i kø fikk jeg jammen øye på deg også, følte det var litt ment to be, hehe! 🙂 Du var jo om mulig enda penere i virkeligheten enn på bilder 🙂

      1. Hei Guro! 🙂 He he he 😀 Så gøøøy! Åh tusen takk snille deg <3 Så hyggelig sagt, du skulle jo sagt heiaaaaa 🙂 <3 Og så bra du fant blazer <3 Yey!

        1. Angrer litt på at jeg ikke gjorde det, hadde vært moro og slått av en prat med deg, men vet jo aldri om det er ønskelig, hehe 😀

          1. Søt du er da! Jeg synes sånt er superkoselig 🙂 <3 Og alltid ønskelig! Neste gang 😀 Stor klem!

    5. Hei! Lurer på noe litt utenfor dette innlegget- hvor mange runder med lur tok du på gulvet før du ble fornøyd? Skal behandle vårt snart og er litt usikker på hvor mye vi trenger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg