Instashots

1. Nyter en Superbock etter første dag med surf i Ericeira 2. Selfie med blomsterkrans og frynsetopp i Ericeira 3. Surf’s up 4. Kjærleik ♥ 5. Geilopåske med lille Pocovenn, matching matching 6. Soloselfie i snøen
7. Hjemme igjen fra surfeferie og påskefjellet, 24 grader på terrassen og fornøyd jente. 8. Summeroutfit.9. S M I L E 10. Flashbacksaturday, bilde av meg og kjærleiken i Dubai 11. Koser seg i solen på terrassen
12. Palmtrees & sun ♥ 13. Detajls. 14. Lunsj i Stavanger 15. Puss puss, så får du en suss? 16. Søteste joggeskoene fra Nike, som jeg elsker. 17. Kos med kjærleiken 18. Nok en .. selfiiie 19. Treningstryne 20. Firstclass breakfast på flyet til Portugal ♥ Ååå, jeg blir G A L av å ligge inne. Det er så fint vær ute, og jeg våger meg ikke ut. Vil ikke bli verre når jeg endelig begynner å føle meg bedre, har desverre ikke energi til og lage så gode innlegg som dere fortjener. Håper dere holder ut med meg litt til. Av og til må man bare lytte til kroppen. Gard får skylden, for det er han som har smittet meg. Fy! Hehe.. Men, på den lyse siden har vi ihvertfall fått slappet godt av i helgen begge to. Sett serier, filmer, spist god mat og bare vært inne, sammen ♥ Håper dere nyter fineværet og denne fine søndagen. Dere er så gode som følger meg hver eneste dag. Setter umåtelig stor pris på dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg