Instalately

1. Sofakos med min kjære. Måtte gratulere han med å ha holdt ut med meg som kjæreste i 2 måneder igår, heheh. 2. Min siste morgen i leiligheten på Tjuvholmen, trist å miste den utsikten der fra soverommet.. 3. Klar for pop-up salg sammen med søte jenter. 4 Antrekket på pop-up shopen. 5. Klar for middag, drinker og vin sammen med Gard og moren. 6. Lørdagsmorgenkos med lille Pocovenn. Se så søt han er? 7. Selfie i oppussingsrot .. 8. Klar for trening forrige uke. 9. Morgentryne. 10. Innvier terrassen på Aker Brygge med rødvin i hvitvinsglass. 11. Energi til meg og Gard under nedriving av leilighet. Flaks Joe And The Juice ligger så nærme hjemme. 12. Nyter siste sommerdagene i min elskbare Levi’s shorts. 13. Godmorgen selfie. 14. Solgte alle møblene mine. 15. Del 1 av nedrivingen på Aker Brygge, hadet veggen! 16. Jenta på vei til trening forrige uke. 17. Overtok den nye leiligheten, one superhappy girl! 18. Feiret nyleiligheten på Olivia sammen med min kjære. 19. Verdens deiligste scrub fra Ole Henriksen. 20. Jeg og Fiaten min ute på tur. 21. Første dag med Gard som PT. Han trener, jeg tar selfies, haha. 22. Klar for et svært spennende møte. 23. Vært på trening daaa. 24. Lunsj date med verdens minste og søteste lille Pomeranian. Det er så deilig å se tilbake på instagram, og se hvor fint man har hatt det de siste ukene. Jeg føler meg så heldig ♥ Følg meg på instagram da, om du ikke allerede gjør det. Jeg lover at jeg er veldig flink på oppdateringer. 2-3 om dagen. Så om jeg ikke gir lyd fra meg her inne – kan dere være sikker på at jeg har gjort det på instagram : @ leneorvik Vi holder på med full oppussing nede i leiligheten, så måtte bare lage et forhåndsskrevet innlegg til favorittene mine ♥ Håper dere har hatt en deilig tirsdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg