Instainstaweek

GOD MORGEN! Jeg var våken kl 07 idag, og har allerede fått jobbet i 2 timer. Deilig og være litt effektiv på morgenkvisten synes jeg! Også er det så nydelig vær ute, så da benytter jeg meg av og komme meg opp tidlig, og heller få mye ut av ettermiddagen. HATER å ligge lenge når været er sånn som det er nå .. (Og ellers, egentlig.) Har deer forresten hørt at instagram kommer med videofunksjon 20 juni?! Altså… Om 2 dager! Gjett om jeg skal være flink å legge ut videoer da. Spesielt fra NYC og Miami, dette blir jo supersuperbra! Jeg har jo ikke akkurat vært overivrig på å legge ut videoer her på bloggen, men siden jeg kan gjøre det rett på instagram, blir det mye lettere! Her er instagram siden sist : 1. Rykende ferskt bilde fra tidlig idag. Hjemmet mitt her på Tjuvholmen, so pretty! 2. Dinnerdate på Rust med en fining. 3. Lille Pocovenn søndagsmorgen. 4. På vei til trening 5/5 forrige fredag. 5. Klar for solings på takterrassen. 6. En deilig ettermiddag med gode venner på Huk, Bygdøy. 7. Min nye, elskbare iPhone 5! 8. Hawaii style på takterrassen 9. True Blood screeningevent med koselige folk på takterrassen på The Thief. 10. På vei til Geilo forrige helg, for å hente lille Pocovenn. 11. Fineste himmelen før leggetid på Geilo. 12. På vei tilbake til Oslo forrige lørdag, sun was up! 13. Salmalaks med deilig tilbehør. 14. Treningsøkt 4/5 forrige uke. 15. Deilig morgenstund med nypete, yoghurt og bær. 16. Treningsøkt 1/5 med 7,5 km unnagjort på ellipsen, herlig feeling! 17. På vei ut for å spise middag med gode venner. 18. Lunsjdate på Rust, tapas er SÅ godt! Husk å følge meg da : @leneorvik – ganske flink til å oppdatere der faktisk ♥ Tenkte å oppdatere playlisten min før USA turen, og håper dere vil komme med deres favorittsanger til meg? Her er ihvertfall mine favoritter as we speak ♥ Truls – The Next Major Lazer – Watch out for this Major Lazer – Get free Selena Gomez – Come & Get it Isac Elliot – New way home  Armin Van Buuren – This is what it feels like Daft Punk – Get lucky Daft Punk – Instant crush Lemaitre – Strobes Pt.2 Rebecca & Fiona – Jane Doe Bastille – Pompeii Elsker disse sangene, håper dere kan dele deres godbiter med meg også ♥ NYT DAGEN!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg