Inspo til party garderoben

Hei ♥ Hvert år etterlyser dere inspirasjon til julesesongen, det er jo i de kommende måneden det skjer mest bortsett fra på sommeren, så jeg skjønner jo at det er hyggelig med litt inspirasjon til hva man kan ha på seg. Selv synes jeg det er litt vanskelig å finne antrekk i butikker denne perioden, da jeg opplever at det er mest vinterklær som prioriterer. Det ender ofte opp med at jeg handler på nett.
Elsker november og desember, det er så mye gøy som skjer! Både middager, julebord, andre type jule-happenings, jul, nyttår, familieselskap – you name it.

Alle helger frem til jul er allerede planlagt, og da er det hyggelig å ha noe i bakhånd om man ønsker å ha på seg noe nytt som man ikke har brukt før. Vi jenter er jo litt sånn ♥ Jeg fant mye fint, og tenkte at nå kan jeg jaggu meg hive meg i rundt og gi litt inspo!

PicMonkey CollageRød langermet kjolegrønn kjolerød velour jumpsuitsvart jumpsuitrød kjole

Kjoler :
Det er jo det vi går mest i, let’s face it. Men det er mange måter å bruke en kjole på. Nå som det er kaldt ute, går jeg nesten alltid i over the knee boots til kjoler. Derav, bruker jeg helst også kjoler som er løse. Om jeg skal kombinere en kjole som i tillegg er trang, kombinert med over the knee boots, den ha lange armer, ellers føler jeg meg naken.

Om jeg bestemmer meg for å gå med høye hæler, velger jeg selvsagt sko som er lukket fremme. Altså pumps etc. Jeg er ikke fan av strømpebukse, så om jeg virkelig skal gå all inn med kjole og pumps, er det gjerne kun når jeg skal være innendørs og ikke vandre så mye ute i vinterkulden.

Om man vil gå ute i kjole og pumps, anbefaler jeg svart mellomtykk strømpebukse fremfor hudfarget. Da jeg personlig synes det er mye mer classy ♥

Når det kommer til jakker, bruker jeg som oftest lange kåper når jeg skal ut. Fordi det ser mer påkledd ut.

Jumpsuit :
Et meget safe alternativ, samtidig som det er annerledes og skiller seg litt ut. Selvsagt med lange ben, men kan gjerne ha korte eller lange armer, det spiller ikke så stor rolle. Kombinert med pumps, og en pelsjakke eller lang kåpe så er man i mål!

PicMonkey Collage-4Orange kjolerød kjoleblå kjoleblå dress (buksen mangler på bildet) – jumpsuit

Dress :
Min nye favoritt! I det siste har jeg brukt både en orange en, og en hvit en, og i går bestilte jeg en blå en i velour også! Dette skiller seg i hvertfall ut, og man er både påkledd, sexy og classy. Kjør gjerne med bh eller uten, med vis litt hud, det er lov! Er utrigningen litt i dypeste laget, pleier jeg å lukke den litt igjen med en skjult sikkerhetsnål. Superkult til pumps, og her kan man tillate seg en kort jakke, selv om jeg også her synes at en lang en er finest.

Jeans & en fin overdel :
Jeg skal innrømme at det er svært sjeldent jeg velger den kombinasjonen, jeg vet ikke helt hvorfor – for det er jo så fint. En trang jeans i dongeri eller svart, eller en skinnbukse er råsexy med en fin topp eller bluse til. Og topper man det med over the knee boots eller pumps og en kortere jakke – yes! Om jeg skal på noe hvor det er litt chill, velger jeg gjerne dette alternativet – men skal jeg ut, kjører jeg som regel på med noe annet.

Anbefaler ett par over the knee boots til sesongen, slik du har muligheten til litt varmere sko nå som det har blitt så iskaldt ute! Jeg har funnet et lite utvalg med boots – her

Ellers synes jeg fortsatt at chokeren er hot, i tillegg til noen små, men litt kraftige øredobber. Ellers belter eller snøringer i livet og klokke, samt en cool veske som setter den siste detaljen på antrekket!

Håper det kan hjelpe litt på vei ♥

11 kommentarer
    1. Hei!
      Har du noen tips til en kul taklampe til kjøkken? Kan ikke ha en pendel da da den skal henge midt i rommet, men klarer ikke finne noe.. 🙂 Elsker stilen din!

        1. Jaa den er KUL! men hvor langt ned fra taket må den henge? Jeg er avhengig av at mannen kan gå under den under å skalle 😛 Klem tilbake!

          1. Hehehe 😀 Den kan henge akkurat slik du vil! Jeg synes ikke den trenger å henge veldig lavt, ei heller veldig høyt da det vil se rart ut, men en mellomting 😀

    2. Kan du filme litt i leiligheten din i dag? Som på soverommet osv, plasser vi vanligvis ikke ser på bildene dine?
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg