Inspo : Interiør

God tirsdag fininger! Nå kom jeg nettopp inn døren her hjemme etter en del ærender og et møte, og har en del jeg eeegentlig burde få unnagjort .. Istedet sitter her og drømmer meg helt bort ♥ Det skjer jo litt spennende ting fremover nå som jeg har fått meg kjæreste vet dere, per dags dato så bor vi jo ikke sammen – og det er jo selvfølgelig noe vi begge vil, og noe som også er naturlig for oss.. Så jeg er helt inne i interiørverden fortiden, drømmer meg bort, planlegger i hodet og ja – dere vet jo hvordan vi jenter er … Spennende, spennende! Mye godt i vente merker jeg ♥ Lyse gulv og vegger, vegger, grått, hvitt, beige, minimalistisk og moderne. Bare ELSKER det! Dette er mitt favorittgulv nummer én. Helt nydelig. Et gulv kan gjøre så mye med et rom! Så.utrolig.alt.for.mye.fint der ute interiørverden, og dette er mine absolutt favorittrom akkurat nå. Jeg ønsker meg lyst gulv, hvite vegger, gråe møbler kombinert med hvitt, tre, svart og sølv, store lamper, kjøkkenøy, badekar. Gleder meg til det er min tur. Kanskje snart? Veldig snart? Tror det ♥ Og jeg gleder meg! Jeg prøver og søke opp forskjellige interiørblogger hvor jeg kan hente mer inspirasjon, men har ikke helt funnet noen som treffer akkurat denne stilen som dere ser over i kollasjen, er det noen som har tips til interiørblogger som kan ha lignende smak som meg? Da hadde jeg blitt over gjennomsnittetsuperhappy! GOD klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg