Inspiration / Sexy summer

♥ L O V E Oh – la – la så klar jeg er for SOMMER! Etter det været som har vært her i Oslo den siste uken, kan man ikke annet enn å glede seg ♥ Jeg er glad i alle årstidene, synes alle har noe digg ved seg. Men det er jo ikke til å unngå at sommeren er en klar favoritt, ikke sant? I år er planen til meg og Gard og ha norsk sommer ( – de to ukene han skal på treningsleir i Calella og jeg kanskje skal være med ) Vi skal kose oss hjemme, reise til Bergen, reise på hytta vår i Bodø, reise hjem. Denne sommeren vil jeg nyte norsk sommer for fullt. Det er jo så fantastisk deilig. Forbeholdt at man får sommervær, såklart. Visst ikke – setter jeg meg på første fly til varmere strøk (tror jeg..) Her er uansett min inspirasjon til en sexy sommer ♥
BrillerTanktopBadedraktSandaler 
BikinitoppBadedraktHattSandaler


SolbrillerBlondetoppHvit overdelHvit underdelSvart overdelSvart underdel

SolbrillerDongerioverallJumpsuitSandaler

Selv, blir jeg så inspirert av å lage sånne kollasjer, og det endte opp med at jeg måtte klikke meg hjem den svarte badedrakten, den svarte bikinioverdelen og den svarte bikinien. Mye svart på meg plutselig? Når skjedde det.. ? Er jo fint til solbrun hud til sommeren da! Også har jeg så mange fargerike bikinier fra før. De FWSS brillene er så ufattelig rå, jeg har et gavekort på Høyer som jeg fikk til bursdagen min, så de skal jeg sikre meg ila uken ♥ Så greit og kjøpe inn ting som er så tidløse synes jeg, som man kan ha i mange år uten at man blir lei. Bedre det enn å hamstre inn alt mulig rart, som man kanskje får brukt noen få ganger før man er lei.   Uansett- så har Nelly masse fint nå til sommeren, anbefaler å se bikiniguiden deres her ♥ (Adlinks) – Håper dere fikk litt inspirasjon fra innlegget? –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg