Inspiration for the walls

Processed with VSCO with a5 presetPosters for the walls ♥ Get them here. (Psst.. Det er -15 % på alle postere frem til imorgen så jeg nå) 

Vi har hatt og har ganske tomme vegger her hjemme enda, eneste vi har på veggene nå er noen hyller, litt blomsterpotter og litt annet plukk. Bilder og postere gir jo hvert rom en personlighet. Jeg er veldig glad i postere, og har egentlig hatt det på veggene så lenge jeg kan huske. I denne leiligheten ønsker jeg også postere, men litt annerledes enn hva vi hadde i forrige.

Processed with VSCO with a5 presetLevi synes også posterene var fine sa hun, og la seg rett foran mens jeg tok bilder, nusselig!

Jeg har prøvd å planlegge rom for rom, men samtidig tenke helhet i det, slik at vi har en rød tråd gjennom hele leiligheten. På stue, kjøkken og gang har jeg tenkt litt fashion & steder (Oslo • NYC) mens på soverommet blir det litt mer “dreamy” om jeg kan kalle det det. Litt “roligere” bilder som skaper en fin atmosfære. Vi har jo den litt dype blå fargen på rommet, som er veldig beroligende, så da synes jeg det passer fint med bilder som er det samme.

Denne gangen har jeg valgt å blande litt når det kommer til farger på rammene. Svart, hvitt og gull blir det. Svart i stuen, siden det blir litt edgy opp mot sofaen.

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetMin absolutte favoritt poster! Jeg har ventet så lenge på dette, var utsolgt da jeg skulle bestille. Er det ikke rått? Hello liksom, Kate! Sier til Gard at nå har han to (tre med Levi) jenter å se på på stuen, hehe.. Lucky guy, right? Denne plakaten finner dere her. (Jeg har 70 x 100 cm) 

Jeg har tenkt hvitt og litt svart på kjøkkenet siden det står best i stil til kjøkken og kjøkkenøy, det meste er jo hvitt med svarte detaljer, så det passer perfekt.

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset
Jeg tenker gull og hvitt i gangen siden vi har svarte detaljer fra før. Her vil jeg bryte litt opp og ta igjen hvitt i gulv og på lister, samt gull som er under på lampene vi har.

Processed with VSCO with a5 preset

På soverommet tenker jeg hvitt, rett og slett fordi jeg synes det er renest opp mot den blå veggen, og at rammene da matcher klesskapene og taklampen!

Processed with VSCO with a5 preset
Som dere ser så tenker jeg en helt annen stil på soverommet, men jeg tror virkelig dette vil bli en kjempefin kombinasjon til den blå fargen, hvitt eller grått sengetøy og store gode puter. Er dere ikke enige? Litt sånn lunt og koselig ♥

Dette var i hvertfall litt skriving om hvordan jeg tenker når jeg planlegger. Desenio har veldig mange fine inspirasjonsbilder, som det kan være verdt å ta en titt på også ♥ Inspirasjons siden kan dere se her Og da kan dere også velge rom for rom, så blir det lettere å finne noe som passer det rommet du helst vil ha plakater til!

Nå skal jeg og Levi ta med oss dynen i sofaen, litt mat til mor og se resten av sesong to av SKAM. Jeg har bare kommet til episode 2, så jeg har tydeligvis (i følge ALLE) masse å glede meg til! Åh, nå skal jeg ordentlig søndagskose meg!

Nyt kvelden! Dere er fine, og jeg elsker engasjementet deres her inne de siste dagene!

15 kommentarer
    1. Hei Lene.
      Vil bare si at du kanskje er den mest inspirerende bloggeren, og kanskje personen jeg vet om nå. Blir alltid glad av dine snaps, og merker jeg henter inspirasjon i alle former fra deg gjennom snappen og bloggen. Syntes det er gøy å følge dine nye prosjekter. Du virker bare helt super! Heier på deg og ditt gode humør. klem!

    2. Hei Lene
      Lurer på den sorte “hyllen” som henger på bilde med Kate Moss, hvilket merke er det?Hvor har du kjøpt den?

      1. Hva mener du nå? Den som planten er i? Eller den string hyllen som henger over skrivepulten? 🙂 KLEM

    3. Du får 70x100cm hos Clahs Olson kjøpte der for noen uker siden, pleier og kjøpe Ikea men de har ikke 70×100 lenger dessverre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg