Inspiration

God morgen engler! Finally friday, og ikveld er det out with the girls, GLEDER meg veldig til det. Kjolen er kjøpt inn, og jeg er klar, hihi. Men først skal jeg sette meg i bilen, og kjøre til verdens beste jobb. Jeg er så overlykkelig for tiden kjenner jeg, så fornøyd! Tenk å glede seg til jobb hver eneste dag, det er en fantastisk følelse. Jobben min, er jo som mitt andre hjem, så jobber jeg sammen med verdens herligste jenter også da. Igår var vi i fyr og flamme, flyttet om på stativer, flyttet vekk salg – fikk opp nyheter , en herlig dag! Så jeg kjenner jeg nesten ikke klarer å vente med å komme meg på jobb nå. 

Litt inspirasjon til dere på morgenkvisten..

Laget ti nye vegger igår, jeg vil ha ALT.

Outfit /

Fra BIK BOK. Sko Nelly.

Herlig fredag til dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg