Inspiration

Hei ♥ En liten update fra Telnes, og hytta her i nord. Vi har det så herlig, tross 8 grader og overskyet. 8 grader?! Men imorgen er det plutselig meldt 18 grader og strålende sol. Så det gleder vi oss til. Det er så deilig å være her, så idyllisk, stille og koselig å slappe av sammen med familien. Lille babyLone er det vakreste i verden, og det er så kjekt å kose med henne. Idag har vi vært på fisketur, jeg fikk til og med fisk! Hoho, herlig å kunne skru av alt som heter jobbmodus, og bare kose seg. Det er litt nett her. Pittelitt. Så jeg får ikke til å laste opp alle bildene jeg har tatt idag. Men imorgen skal jeg kjøre inn til byen for å hente Anniken, så da kommer det bilder fra oppholdet her. Heldigvis har jeg forhåndsskrevet / lastet opp innlegg, så her kommer noen antrekkskollasjer med de siste antrekkene mine. Håper dere har det bare bra ♥ Hva er ditt favoritt antrekk? Nyt dagen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg