Inside out dress

Tjohei mine søte! Og god fredag til alle, HELG er alltid kos. Ihvertfall når man har mye på agendaen. Nå venter jeg besøk av Lisa, etter at jeg egentlig nettopp har satt henne av. Vi kjørte Malene til Gardermoen tidlig idag, og så tok vi oss en aldri så liten tur på … Klarer dere gjette hvor? IKEA. Igjen, jada. Det var jo disse gardinene da. Kjøpte igår, men det viste seg å være feil, haha. Uansett, jeg og Lisa skal ut å spise sushi, så kommer Henriette hjem fra Paris og rett hit til oss, deretter skal vi på Colosseum for å se Kong Curling, åh jeg gleder meg vilt! Og senere ikveld/natt kommer Rolf Ivar. Han og Egil kjører nemlig, så da får både jeg og Henriette hjem guttene våres. Hurra! Igår satt vi en liten gjeng hos meg, kjempekos. Og hvem tror dere klarte å søle? Jo, Lene. Og jeg som var så stresset for at andre skulle rote, selvfølgelig rotet jeg selv. Deretter dro vi på bar til bar runde, og avsluttet natten med fiskeboller i hvitsaus her hjemme. Malene var på overnatting. Skal si vi sov godt. Yesterdays wearing Glad i farger vet dere! Kjolen er fra Nelly – og dere finner den her Nå skal jeg hive meg irundt og gjøre litt husarbeid før sushidate!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg