Innkjøp

Annonse – tingene fra You&I er sponset

Hei fininger og riktig god fredag til dere ♥ Nå har jeg nettopp laget ferdig en sminkevlog til dere- siden de fleste av dere ønsket det i går! Så den kommer forhåpentligvis ut i morgen!

Dere har jo også ønsket dere litt innkjøp, og siden jeg gjorde vlog sist, gjør jeg en litt annen variant nå. Ta-bilder-hjemme-på-henger-varianten. Dere får se det på etterhvert, men noen av godbitene må dere bare skyndte dere å skaffe før det blir utsolgt! Jeg har lagt min superelsk på denne gul-stripede badedrakten for eksempel, den er så sinnsykt KUL!

Hallo liksom. Jeg bare elsker den! Den er fra Weekday, og den hvite er fra Zara

Og disse solbrillene er jo så coole! Veldig annerledes enn det jeg har fra før, men de setter ihvertfall prikken over i’en på ethvert antrekk. De hvite der sammen med den gulstripede badedrakten? YES. Og de nudefargede til den hvite, det blir supert! Solbrillene er fra You&I på Aker Brygge.

Det strikkede settet fra Zara med sandaler til en sen sommerkveld i Tulum? OK! Superelsk. Fra Zara

Halleluuuuja til dette skjørtet fra Levi’s!

Dette yndige og skjønne settet i gulstripet er bare så fint! Med belte i livet, et par sandaler og en strandveske ser jeg for meg kan bli veldig fint. Settet er fra Neo Noir og er fra You&I.

Bikini-love fra H&M Studio og Zara. Jeg elsker bikinier med “enkelt” snitt. Sitter så fint på!

Og til slutt, denne fine skjorten som passer til det meste!
Fra Zara.

Det er så mye fint i butikkene nå! Og selv om man kanskje ikke helt ser våren i nærmeste fremtid så er det utrolig kjekt og forberede seg litt. Nå er jo disse tingene også kjøpt inn for Tulum turen, så det er fint at det allerede finnes “sommerlige” ting i butikkene.

Var det noe du likte? Skal jeg lage mer sånne poster? Mulig det er bedre når jeg viser det på i en vlog, men greit og kunne variere litt også.

Ønsker alle en kjempefin helg. Dere er AWESOME!

29 kommentarer
    1. Å så mye fint. Så godt at det endelig kommer freshe klær i butikken. Du kommer til å se helt fantastisk ut i Tulum. Ha en flott helg vakre deg.

      1. Ooo du det vet jeg ikke på stående fot! Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men skal prøve å huske og finne det ut til deg 🙂

    2. Hvis den badedrakten er gulstripete må dette være en ny «the dress» som florerte på sosiale medier for en stund siden! Den ser definitivt rød og hvit ut for meg! Haha

      1. Hahaha ! Det er det!! NEIDA <3 Uff, det er jeg som bare tuller med filteret som gjør den rød 😀 IIIK, sorryyy <3 Hehehe komisk :-*

    3. Gode gud, har stirret på badedrakten som bare søren. Den må jo være rød? Haha. Fine innkjøp 🙂 god helg!

      1. Hahah sorryyy! Det er filteret som gjør den rødorange! Haha, uff – men den er gul altså <3 Looover!

    4. Fine ting! Gled deg til Tulum, er helt fantastisk der Var der selv for noen år siden.
      Hvilken størrelse tok du i den hvite badedrakten fra Zara?
      Jeg tenker bestille den fra nettsiden og vil ikke at den skal bli for trang

      1. Åh jeg gleder meg sånn, Hege! Lenge siden jeg har gledet meg så mye til noe 😀 Den tok jeg i XS, men den er litt “kort” så jeg hadde kanskje gått opp en str faktisk, ellers blir den veeeldig utringet! Klem

    5. Så gøy med sånn innlegg, du har så god smak og syns virkelig alt er fint på deg skulle ønske jeg var litt mer stylish i motefronten!

      1. Tusen takk 🙂 Tror man blir litt mer stylish når været tillater det jeg! Jeg har nærmest gått i samme jakke i en måned i strekk nå, jeg orker ikke noe annet når det er så kaldt haha 😀

    6. Du er feig. Sletter unna all konstruktiv kritikk. Flott måte å behandle kundene (leserne) dine på. Sikkert rosa og mykt i bloggbobla, men det finnes en verden utenfor også. Har du glemt det?

      1. Hei Hege! Det handler absolutt ikke om å være feig. Konstruktiv kritikk svarer jeg på og tar til meg, men når det over en lengre periode kun kommer negative kommentarer fra deg i kommentarfeltet som sprer dårlig energi så lar jeg rett og slett disse ligge i søppelkurven. Helt ok og kommer med konstruktive tilbakemeldinger, men når det er et tydelig mønster hvor jeg irriterer deg, så tenker jeg at det kanskje er bedre at du lar være og klikke deg inn her istedet for å poste kommentarer som du gjør 🙂

    7. Zarablusen: Den er lekker så på den selv men altfor kort foran ikke noe særlig og vise mage syns jeg

      Så jeg kjøpte den ikke

    8. Hei Lene:)

      Jeg falt for det vakre settet fra neo noir, men finner det ikke noen steder 🙁 Vet du om det kommet i butikk enda? Eller er det allerede utsolgt? Hmmm.

      Jeg har forreste fulgt bloggen din i veldig mange år og du virker som en helt fantastisk jente 🙂 Du er nok vakker på både innsiden og utsiden du 🙂 Fortsett den gode jobben du allerede gjør 🙂 Du er så inspirerende og jeg henter ut mange antrekk, sminketips, oppskrifter og ikke minst tanker om livet fra deg!!!

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg